مشاوره آنلاين | راهي براي عبور از موانع

۴۳ بازديد

مشاوره آنلاين | راهي براي عبور از موانع

مشاوره آنلاين چيست؟

 

مشاوره آنلاين ، ارائه خدمات تخصصي روانشناسي و مشاوره غيرحضوري در بستر اينترنت است كه با بهره گيري از بسترهاي ارتباطي به صورت صوتي و يا تصويري در حوزه بهداشت روان، صورت مي گيرد. پيشرفت و رشد تكنولوژي در زمينه روانشناسي هم وجود داشته به گونه اي كه امروزه شاهد ارائه خدمات روان درماني به صورت آنلاين و با استفاده از برنامه هاي ارتباطي نظير واتس آپ، ايمو و اسكايپ و يا مشاوره آنلاين تلفني هستيم تا از اين ظرفيت هاي موجود براي درمان بيماري هاي رواني استفاده كنيم.

در هنگام مواجه افراد با مشكلات، خانواده و دوستان آنها به عنوان اولين گزينه براي حل مشكلات آنها شناخته و پيشقدم خواهند شد. اما زماني كه اين مشكلات عميق تر بوده و نيازمند كمك و مشاوره حرفه اي خواهد بود، وجود يك مشاور احساس مي شود.

در دنياي كنوني و به سبب شرايط پيش آمده در زمينه هاي مختلف، مشكلات ميان زوجين، فرزندان، مسائل كاري، اختلافات خانوادگي و شغلي، مشكلات جوانان و نوجوانان، در زندگي افراد سر باز مي كنند. مهم اين است كه چگونه مي توان براي حل اين مسائل و مشكلات قدم برداشت چرا كه اين مشكلات مي تواند براي هر كسي در زندگي او به وجود بيايد. هنگامي كه افراد از تجربه كافي براي حل اين مشكلات برخوردار نيستند تا بتوانند آن را سريعا حل كنند، مشاوره آنلاين راهگشا خواهد بود. مشاوره آنلاين در حوزه هاي مختلف و طبق تخصص، توانايي كمك و تاثيرپذيري در زمينه هاي مختلف در افراد را دارد.

مزاياي مشاوره آنلاين

 

جدا از مشاوره حضوري كه طي آن به رفع مشكلات افراد مي پردازند، مشاوره هاي آنلاين توسط مشاورين در بستر اينترنت و غيرحضوري هم قطعا فوايدي را در جهت حل مشكل افراد خواهد داشت. در زير و ادامه اين مطلب به اين فوايد اشاره خواهيم كرد.

1-امنيت و اطمينان

در هر جلسه مشاوره مي بايست، اصل امانت داري و رازداري افراد توسط مشاور به خوبي رعايت و اجرا شود. در مشاوره غيرحضوري نيز اين اصول كاملا توسط مشاور رعايت شده و اجرا مي شود. گاهي اوقات افراد درخواست دارند كه حتي هويت آنها ناشناخته بماند و نسبت به اين موضوع اهتمام مي ورزند، به همين خاطر در مشاوره آنلاين، اين امكان براي افراد فراهم شده تا از اين طريق از خدمات مشاوره و كلينيك روانشناسي آنلاين استفاده كنند.

2-دسترسي ساده و راحت

در اين نوع مشاوره نيازي به مراجعه حضوري نخواهد بود و افراد قادر هستند تنها از طريق روشهاي ارتباطي از پيش اعلام شده از خدمات مشاوره استفاده كنند. اين ويژگي فرايند مشاوره را براي افرادي كه مشغله كاري زيادي دارند و يا به دليل مسافت هاي طولاني و پرهزينه كه حوصله بر و طاقت فرسا نيز هستند و حتي به دليل مشكلات جسماني قابليت حركت و جا به جايي را ندارند، آسان و شيرين كرده است. از جمله افرادي كه مي توانند از اين نوع خدمات استفاده كنند، كساني هستند كه در خارج از كشور بوده اما از لحاظ آداب و رسوم، عقايد و فرهنگ ايراني دارند و مي توانند از مشاوره مشاورين آنلاين استفاده كرده و به صورت كاملا غيرحضوري و امن، با مشاوران ارتباط برقرار كنند.

3-درمان موثر

همانند مشاوره حضوري و چهره به چهره، در مشاوره غيرحضوري نيز تمامي استانداردها و پيش نيازهاي يك جلسه مشاوره، كاملا رعايت شده و در پروسه درماني به كار گرفته خواهند شد. اين شيوه ها مربوط به روش هاي درماني روانشناختي هستند كه در ايجاد درمان موثر و مفيد و مناسب براي افراد در ارتباط با مسائل و مشكلات آنها، توسط مشاورين آنلاين رعايت خواهند شد.

4-سريع و دردسترس بودن

برخي شرايط ممكن است به وجود بيايد كه توانايي آن را نداشته باشيد كه به مشاور مراجعه كنيد مثلا هنگامي كه با همسر خود به مشكل خورده ايد  و نمي دانيد كه چه عكس العملي را بايد از خود نشان دهيد،  يا فرزند جوان شما با دوستاني معاشرت دارد كه بر رفتار و اعمال او اثر سوء گذاشته است. در چنين حالاتي و بسيار حالات ديگر، نيازمند يك روانشناس و مشاور هستيم كه در سريعترين زمان ممكن بهترين راهنمايي را براي موقعيت ما به ما بدهد. اينگونه مواقع وجود يك مشاوره آنلاين بهترين گزينه و راحت ترين آن خواهد بود چرا كه ديگر نمي توان موانعي را بر سر راه حضور در مشاوره متصور بود.

دامنه مشاوره و روانشناسي آنلاين بسيار گسترده و وسيع است. مشاوره فردي براي درمان اختلالات رواني، افسردگي، اضطراب و استرس، مشكلات ارتباطي خانواده به منظور حل اختلافات، ارتباط زوجين و رابطه ميان فرزندان با والدين تنها بخشي از خدمات قابل ارائه توسط اين نوع مشاوره است.

همه آنها يك هدف واحد را دنبال مي كنند و آن تنها يك اين است كه زمينه ساز رابطه اي سالم در هر جا و هر مكان توسط افراد مختلف در حرفه هاي متنوعي كه دارند باشد.

جهت كسب اطلاع بيشتر و ارتباط با مشاورين آنلاين گپچه با ما در ارتباط  باشيد.

منبع: گپچه

 

 

 

مشاوره سرمايه گذاري

۵۲ بازديد

مشاوره سرمايه گذاري

سرمايه گذاري وسيله اي براي رشد پول شما است تا با صرف كمترين انرژي و كوتاه ترين زمان به سودهي برسيد. هدف اصلي سرمايه گذاري در اين است كه افراد پس انداز خود را وارد بازار كنند تا پولشان چند برابر شود و به چرخه بازار نيز كمك كنند. برخي از سرمايه گذاران مي خواهند در مدريت رشد پول خود نقش فعالي داشته باشند اما برخي ديگر ترجيح مي دهند تمام امور را به مشاور بسپارند، كه بايد گفت افرادي كه مي خواهند خودشان مسئول تمام امور باشند معمولا دچار ضرر و زيان شده و سرمايه گذاري شان با شكست روبه رو مي شود.

 


كجا سرمايه گذاري كنم؟

دغدغه تمام افراد اين است كه كجا پول خود را سرمايه گذاري كنند تا بتوانند به سود برسند. سرمايه گذاري به طور كلي يك عمل پر ريسك است كه افرد بايد از قبل دانش و درك درست از بازاري كه مي خواهند در آن سرمايه گذاري كنند داشته باشند. پر سود ترين سرمايه گذاري ها در ايران بورس، ارز ديجيتال، تسهيلات بانكي، سكه و طلا، املاك و دلار است. با وجود نواسانات بازار در  ايران به هيچ نوع از سرمايه گذاري ها نمي توان اطمينان كامل داشت لذا قبل از آغاز تخصيص دارايي خود، بهتر است با مشاوران سرمايه گذاري تماس حاصل فرماييد تا با اطمينان خاطر و درك بهتر قدم هاي خود را برداريد.

معرفي گروه مشاوره سرمايه گذاري

سرمايه گذاري عبارت است از تخصيص وجوه دارايي يا سرمايه در بورس، تجارت، كالا، املاك، ارز ديجيتال و مستغلات با هدف ايجاد درآمد. در امور مالي، سرمايه گذاري يك دارايي پولي است كه در آينده درآمد ايجاد مي كند يا بعداً با قيمت بالاتر فروخته مي شود.

سرمايه گذاري به معناي اقدام به ارتكاب اختصاص دارايي در بازار، با انتظار به دست آوردن درآمد يا سود اضافي تعريف مي شود. سرمايه گذاري معمولا با اين اميد به چرخه در مي آيد تا با گذشت زمان رشد كند و به سود برسد.

 

 

زير گروه هاي، گروه مشاوره سرمايه گذاري

مشاور سرمايه گذاري كيست؟

مشاور سرمايه گذاري شخص يا گروهي از افراد است كه از طريق مديريت مستقيم يا غير مستقيم، دارايي هاي مشتري را بررسي مي كند و طبق بودجه اي كه فرد مي خواهد سرمايه گذاري كند، تجزيه و تحليل هايي را به عمل مي آورد  تا بتواند دارايي او را به سود برساند. مشاوران با تدوين استراتژي هاي سرمايه گذاري براي مشترياني كه دارايي خود را مي خواهند به سود برسانند، برنامه ريزي هايي را انجام مي دهند و به آنها كمك مي كنند تا نيازهاي خود را برآورده سازند و به اهداف مالي خود برسند.

 

بورس چيست و چه كاري انجام مي‌دهد؟

به زبان بسيار ساده بورس بازاري است كه در آن معامله‌گران مي‌توانند موارد مختلفي را خريد و فروش كنند، براي اين كار مي‌توان بورس‌هاي مختلفي را با قوانين خاص تشكيل داد مثل بورس ارز يا بورس كالا.

بازار بورس چيست؟

چرا براي سرمايه‌گذاري، بورس را انتخاب مي‌كنيم؟

مزاياي سرمايه گذاري در بورس چيست؟

بهترين سهام براي خريد در بورس را چگونه شناسايي كنيم؟

چگونه در بورس سرمايه گذاري كنيم ؟

مفاهيم بنيادي براي شناخت سوددهي شركت‌ها

درباره مشاوره بورس بشتر بدانيد!

 

p9mq_s12.png

 

چند ميليونر را مي شناسيد كه با پس انداز كردن پولشان ثروتمند شده اند؟ من ديگر حرفي ندارم

رابرت جي.آلن

 

چرا مشاوره سرمايه گذاري؟

براي همه افراد دشوار است كه بدانند پول خود را كجا سرمايه گذاري كنند تا به سود برسند، تنها سرمايه گذاران با تجربه مي توانند در مورد چگونگي اجراي سرمايه گذاري مطمئن باشند. به همين دليل است كه بسياري از مردم ارزش مشاورين مالي را مي دانند زيرا آن ها تنها كساني هستند كه مي توانند راهنمايي هاي صحيح و حرفه اي را براي آنان به اجرا در آورند.

 

سرمايه گذاران با استفاده از يك مشاور مجرب مي توانند با ديد بهتري بازار را بررسي كند و با اطمينان بيشتري دارايي خودشان را وارد چرخه كسب و كار كنند. استفاده از مشاور در سرمايه گذاري مي تواند خطرات ورشكستگي و زيان مالي را كم تر و يا حتي به صفر برساند.

 

يك كسب و كار ايده‌آل، كسب و كاري است كه بازدهي بالايي نسبت به سرمايه‌اش ايجاد مي‌كند و سرمايه زيادي را براي آن بازدهي‌هاي بالا اختصاص مي‌دهد. چنين كسب و كاري به يك ماشين سود مركب تبديل مي‌شود.

«وارن بافت»

كاوش و استخراج ارز هاي ديجيتال

استخراج ارز ديجيتال يا ماينينگ فرآيندي است كه در آن افراد استخراج كننده (ماينر) قدرت پردازش دستگاه هاي استخراج خود را در اختيار شبكه قرار مي دهند تا در تراكنش هاي شبكه تأييد شود و به ازاي اين عمل سكه جديد دريافت مي كنند كه همان ارز ديجيتال است.

استخراج ارز ديجيتال تنها به وسيله حل معادلات پيچيده رياضي ممكن است، كه تنها سخت افزار ها بسيار پيشرفته مي توانند آن را انجام دهند. استخراج ارز هاي ديجيتالي فرآيندي است كه در آن معاملات بين كاربران تأييد و به شبكه ذخيره اطلاعات بلاگ چين اضافه مي شود. در اين شبكه غير متمركز ارز هاي رمز نگاري شده بدون نياز به اتصال به بانك و يا يك اورگان خاص مي تواند به راحتي و با اطمينان انتقال پيدا كند.

انواع روش هاي استخراج ارز ديجيتال چيست؟

استخراج ارز ديجيتال بدون دستگاه

مزاياي استفاده از مشاور استخراج ارز ديجيتال چيست؟

چه كساني به مشاوره استخراج ارز ديجيتال نياز دارند؟

نحوه استخراج ارز هاي ديجيتال چگونه است؟

 

سرمايه گذاري ارز هاي ديجيتال

بعد از خريد دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال يا ماينينگ بايد كيف پول الكترونيكي خود را تهيه كنيد كه به طور معمول رايگان است و بعد از آن كد دستگاه خود را كه يك رمز شخصي است به شما ارائه مي شود كه از آن موقع به بعد تمام ارز هاي ديجيتال شما پس از استخراج توسط دستگاه، وارد حسابتان مي شود و شما مي توانيد آن را به فروش برسانيد و از آن كسب در آمد كنيد.

ارز ديجيتالي خود را مي توانيد در صرافي هاي معتبر داخلي و خارجي به فروش برسانيد. قيمت هر ارز ديجيتال مانند تمام ارز هاي ديگر دچار نوسانات مي شود، به طور مثال قيمت هر بيت كوين در چند سال اخير بسيار بالا رفته و باعث به سود رساندن دارندگان اين ارز ديجيتال شده است.

مراحل خريد و فروش ارز ديجيتال

مزاياي استفاده از مشاوره خريد و فروش ارز ديجيتال چيست؟

پر فروش ترين ارز هاي ديجيتال چه هستند؟

درگاه هاي پرداختي ارز ديجيتالي

صرافي هاي معتبر ارز ديجيتال

چه كساني به مشاوره خريد و فروش ارز ديجيتال نياز دارند؟

تنها چيزي كه براي يك عمر سرمايه‌گذاري موفق نياز داريد تعدادي برگ برنده است تا مثبت‌هاي آن سرمايه‌گذاري‌هاي موفق، منفي‌هاي سرمايه‌گذاري ناموفق را پوشش دهد.

«پيتر لينچ»

مشاوره سرمايه گذاري

مهم نيست شما در كجاي اين دنيا قرار داريد، ما اينجاييم براي شما. در ?? ساعت شبانه روز و حتي در روز هاي تعطيل سال مي توانيد با بهترين مشاوران سرمايه گذاري تماس  بگيريد و از آن ها كمك بخواهيد. با مشاوره تلفني سرمايه گذاري مي توانيد درك درست تري از مشكلات سرمايه گذاري هاي خود پيدا كنيد و آن ها را به راحتي رفع كنيد.

 

سرمايه‌گذاران هميشه بايد در ذهن داشته باشند كه مهمترين معيار اين نيست كه چقدر بازدهي بدست آورده‌اند بلكه بازدهي در مقابل ريسك متحمل شده مهم است. در نهايت، هيچ‌چيز براي سرمايه‌گذار نبايد مهمتر از توانايي خوابيدن آسوده در شب باشد.

<سث كلارمن>

 

 

 

هزينه مشاوره سرمايه گذاري

هزينه ي مشاوره حضوري بسته به ميزان ساعت، شهرت و تبحر فرد مشاور مي تواند متغير باشد، اما زماني كه شما از مشاوره سرمايه گذاري تلفني مي خواهيد استفاده كنيد هزينه ها براساس هر دقيقه اي كه با مشاور صحبت مي كنيد محاسبه مي شود. با نصب اپليكيشن آرموو مي توانيد از تمام مراحل، هزينه ها و روش هاي اجراي مشاوره اطلاعاتي كسب كنيد تا با خيال راحت و اطمينان خاطر بيشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.

 

مشاوره امور بانكي و تسهيلات

تسهيلات بانكي به خروجي بانك ها اطلاق مي گردد كه از حاصل جمع نقدينگي هاي سرگردان به دست آمده، در حقيقت بانك‌ها با تجهيز منابع خود شامل سرمايه، حقوق صاحبان سهام، انواع سپرده‌ها يا بدهي ها آنها را در جهت نيل به اهداف از پيش تعيين شده خود صرف مي نمايند . در تعريف لغوي مي توان گفت، تسهيلات كه از ريشه سهل كردن و آساني گرفته شده، به مجموعي از عمليات كه سهولت دسترسي به نقدينگي و رفع نيازهاي مالي را در بردارد، اطلاق مي گردد.

هر چند واژه تسهيلات براي اغلب ما وام هاي قرض الحسنه را تداعي مي كند ولي در حقيقت تسهيلات در برگيرنده مفاهيمي چون مشاركت مدني، مضاربه، جعاله و سلف هم مي باشد.

چگونه سود سپرده بانكي را محاسبه كني؟

چه وام هايي مي توانم بگيرم؟چقدر و چگونه؟

شرايط اعطاء وام مشاركت در ساخت چيست؟

شرايط اعطاء تسهيلات مضاربه چيست؟

شرايط اعطاي وام هاي كلان

شرايط اعطاي وام هاي خرد

وام مضاربه

مشاركت مدني

مشاركت مدني بازرگاني

تسهيلات اعتبار اسنادي

اعتبار اسنادي (ارزي)

اعتبار اسنادي داخلي (ريالي)

وام قرض الحسنه ازدواج

 

ماموريت آرموو در مشاوره سرمايه گذاري

آرموو با كارشناسان و متخصصين خود در حوزه ي مشاوره سرمايه گذاري به صورت تلفني، تيمي را تشكيل داده است، كه كار مشاوره را با بهترين كيفيت اجرا كند و به شما ضمانت كامل و اطمينان خاطر خواهد داد كه در اين مسير همراه خوبي براي تان باشد و مشكلات و سؤالاتتان  را با دقت بررسي و براي رفع آن، راه حل مناسب ارائه دهد.

مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره سرمايه گذاري تلفني (021-45298) با مشاور خود ارتباط برقرار نمائيد.

 

منبع: https://www.armoo.co/investment-advice/

 

اسپانسرشيپ تيم هاي ليگ جزيره

۳۴,۰۹۹ بازديد

اسپانسرشيپ تيم هاي ليگ جزيره

 

ليگ برتر انگلستان كه به آن Premier League يا ليگ جزيره هم گفته مي شود، يكي از بالاترين سطح فوتبال باشگاهي در بين ليگ ‌هاي فوتبال كشور انگليستان است كه هر ساله با حضور ?? تيم برگزار مي شود.

اين ليگ با استفاده از سيستم صعود و سقوط به ليگ فوتبال متصل مي شود و به جرات مي توان گفت كه اين ليگ يكي از بهترين و معتبرترين ليگ ‌هاي جهان نيز به ‌شمار مي‌آيد.

اگر بخواهيم بيشتر در مورد ليگ برتر براي شما بگوييم، اين ليگ در واقع يك مدل شركت سهامي است كه تيم ‌هايي كه در آن فعاليت دارند، در واقع سهامداران آن هستند.

اين مسابفات هرساله در ابتداي ماه آگوست شروع مي شود و بعد از انجام ?? بازي (به صورت رفت و برگشت) در ماه مي در نهايت به پايان مي‌رسد. اين بازي ها هم معمولا در روزهاي شنبه و يك ‌شنبه برگزار مي‌شود و ميليون ها نفر را به تماشاي اين مسابقات به سمت خود مي كشاند.

جالب است كه بدانيد اين ليگ به صورت سالانه در مجموع براي پخش بازي‌ها به صورت داخلي و بين‌المللي چيزي در حدود ??? ميليارد پوند درآمد دارد. مسابقات ليگ برتر انگلستان با پخش زنده در بيش از ??? كشور در جهان و با بيش از ??? ميليون بيننده، بي شك يكي از پربيننده ‌ترين ليگ هاي ورزشي در دنيا به شمار مي آيد.

 در بيشتر بازي ‌هاي ليگ برتر استاديوم ‌هاي مسابقه هم هميشه كاملا پر مي شود و بليطه هاي مسابقه همگي از يك هفته قبل به طور كامل فروخته مي شود.

نكته قابل توجه در مورد ليگ برتر انگلستان اين است كه دقيقا بعد شكل‌گيري اين ليگ در سال ????، تا كنون چهل و نه باشگاه در آن رقابت داشته اند و تا كنون شش تيم از آنها موفق به قهرماني شده‌اند.

اين تيم ها عبارتند از:

  • منچستر يونايتد (?? بار)
  • چلسي (? بار)
  • آرسنال (? بار)
  • منچستر سيتي (? بار)
  • بلكبرن روورز (? بار)
  • لستر سيتي (? بار).

در طي اين سالها اين تيم ها به 20 تيم كاهش پيدا كرده كه 10 تيم از اين 20 تيم حال حاضر، در رقابت هاي ليگ برتر انگلستان در اين فصل از اسپانسرشيپي بنگاه هاي شرطبندي استفاده مي كنند.

ولي حزب كارگري انگلستان هم شديدا با اين موضوع مشكل پيدا كرده و صريحا مخالفت خود را با اين قضيه اعلام كرده اند. كمي قبل تر هم در كنار اين مخالفت ها، خيلي صريح و رك در مورد تبليغاتي كه سايت هاي شرطبندي در كنار زمين هاي بازي انجام مي دادند هم اعلام كرده بودند كه اين مخالفت به هيچ جايي تا كنون نرسيده است.

مثلا باشگاه وستهام كه يكي از معروف ترين اين باشگاه ها مي باشد كه از شركت و سايت شرط بندي فوتبال معتبر Betway حدود 10 ميليون پوند يكي از تيم هايي بود كه بيشترين دريافتي از سمت شركت هاي شرط بندي دريافت كرده بود.

نكته قابل تعمل در مورد اين تبليغات اين است كه سايت شرط بندي Sportpesa كه در كشور كنيا فعاليت مي كند، در رده دوم بعد از شركت  Betway قرار گرفته است.

از آنجايي كه كشور كنيا يكي از فقيرترين كشورهاي آفريقايي به شمار مي آيد، ولي مردمانش به شدت به شرط بندي علاقمند هستند و بسيار براي اين كار هزينه و وقت مي گذارند.

 سايت شرط بندي Sportpesa با پرداخت مبلغ 9.6 ميليون پوندي، اسپانسر تيم اورتون شده بود و اسم شركت خود را بر روي پيراهن اين تيم قرار دادند.

 وب سايت فيليپيني به اسم  Manbetx هم در رده سوم قرار گرفته است كه با پرداخت بيش از 6.5 ميليون پوند، اسپانسرشيپي تيم كريستال پالاس را بر عهده گرفته است.

در ادامه ليست تيم ها و سايت هاي شرط بندي كه اسپانسرشيپي ليگ هاي جزيره را بر عهده گرفته اند را مشاهده خواهيد كرد كه اميدوارم مورد توجه شما عزيزان قرار گرفته باشد.

  • استون ويلا ( W88 )
  • برونموث ( M88 )
  • برنلي ( Lovetbet )
  • كريستال پالاس ( ManXbet )
  • اورتون ( Sportpesa )
  • نيوكاسل ( Fun88 )
  • نوريچ سيتي ( Dafabet )
  • واتفورد ( Sportsbet )
  • وستهم يونايتد ( Betway )
  • ولورهمپتون ( ManBetX )

با وجود اين همه سات ولي متاسفانه اين سايت ها از زبان فارسي پشتيباني نكرده و كاربران ايراني را تحريم كرده اند و اگر متوجه حضور يك كاربر فارسي زيبان و ايراني شوند سريع كاربر را بلاك خواهند كرد.

منبع : ويترينو

 

افزودني هاي صنعت بتن

۵۹ بازديد

افزودني هاي صنعت بتن

vkmj_e2.jpg

مواد شيميايي كه در فرآيند اختلاط بتن به آن افزوده شده و سبب ايجاد برخي تغييرات اساسي و مثبت در اين ماده مي شوند، افزودني هاي صنعت بتن نام دارند. اين مواد به اندازه پنج درصد وزن سيمان موجود در بتن به اين تركيب اضافه شده و داراي انواع مختلفي هستند. شتاب دهنده ها، فوق روان كننده ها، كند گير كننده ها، مواد افزودني كاهنده آب، مواد مضاف هوازا، افزونه ها و فيلرها همگي از جمله افزودني هاي بتن به شمار مي آيند. مواد افزودني از نمك ها، پليمرهاي قابل حل، كاني هاي غير قابل حل و ترسازها تشكيل مي شوند. از آن جايي كه مواد افزودني كارايي را بهبود بخشيده و سبب تسريع يا تعويق زمان گيرش و نيز افزايش مقاومت و كنترل آن مي شوند، تاثير به سزايي در افزايش كيفيت بتن توليد شده خواهند داشت. مواد افزودني مي توانند مقاومت بتن در برابر ترك خوردگي حرارتي، يخ زدگي، انبساط قليايي سنگدانه و محلول هاي اسيدي و سولفاتي را افزايش دهند. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي چند مورد از افزودني هاي صنعت توليد بتن بپردازيم.

ليگنو سولفونات كلسيم

ليگنو سولفونات ها در واقع پلي الكتروليت هاي آنيوني هستند كه محلول در آب بوده و محصول فرآوري سولفيت خمير چوب نرم محسوب مي شوند. از جمله موارد استفاده اين سورفاكتانت هاي آنيوني طبيعي صنايع سراميك، نفت و گاز، مواد شيميايي، ساخت و ساز و افزودني خوراك دام ها مي باشد. ليگنو سولفونات كلسيم به صورت پودر آمورف با رنگ قهوه اي مايل به زرد توليد مي شود و داراي خاصيت پراكندگي، اتصال دهندگي و امولسيون كنندگي است. در هنگام خريد لينگو سولفونات كلسيم بايد به كاربرد اين ماده توجه كنيد.؛ دوز مطلوب اين ماده بر اساس استفاده آن در سيمان بتني يا تخته هاي چوبي و ... متفاوت است. از ليگنو سولفونات كلسيم به عنوان گيرنده، پراكنده كننده، مايع ساز يا سورفكتانت در صنايع مختلف استفاده مي شود. يكي از اصلي ترين كاربردهاي اين ماده استفاده از آن به عنوان پلاستيسيسترها در ساخت بتن است كه موجب مي شود بتن قوي تر شده و با آب كم تري توليد شود. همچنين از ليگنو سولفونات كلسيم به عنوان سركوب‌كننده گرد و غبار، مواد شيميايي به كار رفته در كشاورزي، لجن حفاري چاه هاي نفتي و توليد گچ تخته استفاده مي شود. اين ماده در آفت‌كش ها، رنگ ها، كربن فعال و ديگر مواد جامد و غير محلول نيز به كار رفته و سبب پخش شدن اين محصولات مي شود.

پلي نفتالين سولفونات

اين ماده نوعي پخش كننده سورفكتانت آنيوني است كه خورنده، ضد يخ، كاهش دهنده آب، مقاومت اوليه، جذب هوا و ... بوده و سبب كاهش نقطه انجماد مي شود؛ بنابراين از يخ زدگي بتن جلوگيري كرده و در پروژه هاي عمراني و ساخت و ساز در فصل سرما بسيار مناسب است. اين ماده فوق روان كننده در تهيه بتن سيال مورد استفاده قرار گرفته و در پل ها، سدها، بزرگراه ها، تونل ها و پروژه هاي ساختماني به كار مي رود. مهم ترين كاربرد اين ماده، استفاده در تهيه ملات خشك و افزايش مقاومت و سياليت بتن مي باشد. از ديگر كاربردهاي پلي نفتالين سولفونات در صنعت ساختمان مي توان به استفاده به عنوان ماده اوليه در افزودني هايي چون شتاب دهنده مركب ، ضد يخ و عقب انداز اشاره كرد. اين ماده مزيت هاي زيادي دارد؛ از جمله اين كه با كاهش 25 درصدي آب، به بهبود كارايي بتن كمك كرده و عمليات ساخت و ساز را آسان تر مي كند. همچنين مقاومت بتن را افزايش داده و سازگاري خوبي با ساير مواد تشكيل دهنده دارد. غير سمي بودن، تحريك كننده و راديواكتيو، غير قابل اشتعال و انفجار و ايمني بالا از ديگر مزايا و ويژگي هاي اين ماده است كه موجب افزايش ميزان فروش پلي نفتالين سولفونات شده است.

بنزوات سديم

يكي از مواد نگهدارنده پر كاربرد به ويژه در توليد محصولات آرايشي و بهداشتي، بنزوات سديم نام دارد. اين ماده در حقيقت نمك اسيد بنزوئيك بوده و به طور طبيعي در چاي‌ ها و برخي از ميوه ها (مانند زغال اخته، آلو و سيب) و سبزيجات وجود دارد. بنزوات سديم كه به صورت پودر كريستالي سفيد رنگ توليد مي شود، از رشد باكتري ها جلوگيري كرده و مدت زمان نگهداري مواد را افزايش مي دهد. از اين ماده نگهدارنده در لوازم آرايشي، شيريني هاي ميوه اي، انواع نوشيدني هاي اسيدي، انواع مربا، سالادهاي بسته بندي و غذاهاي اسيدي استفاده مي شود. از ديگر كاربردهاي اين ماده مي توان به استفاده در برخي داروها مانند شربت سرفه و برخي قرص ها اشاره كرد. اين ماده همچنين در نوشابه ها جهت افزودن طعم به نوشيدني  ها و تغيير اسيديته آن ها به كار مي رود. بر خلاف باور عمومي و اطلاعاتي كه به اشتباه منتشر شده اند، اين ماده سمي و مضر نبوده و هيچ آسيبي به سلامتي افراد وارد نمي كند. شما مي توانيد براي خريد بنزوات سديم به سايت شركت بازرگاني پيشگامان شيمي مراجعه نماييد.

 

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

۵۱ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

 

 

روشهاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد.

۴۶ بازديد

روش هاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد

 

jgdr_c8.jpg

08
 

تقريبا همه مردم جهان هديه گرفتن را دوست دارند. اما اگر اين هديه به روشي خاص و سوپرايزكننده باشد، بدون شك هيجان و خوشحالي بيشتري به‌دنبال خواهد داشت. به همين خاطر گالري پرسته در ادامه اين مطلب چند روش خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد را آموزش داده است.

هديه را در عروسك (يا حيوان خانگي) جاسازي كنيد

براي هديه دادن جواهرات و زيورآلات مي‌توانيد يك حيوان عروسكي بانمك خريداري كنيد و گردنبند طلا، دستبند يا انگشتر را دور گردن آن بياويزيد و عروسك را به شريك عاطفي خود هديه دهيد.

يا اگر حيوان خانگي داريد همين كار را با سگ يا گربه انجام دهيد. مثلا مي‌توانيد دستبند طلا كه خريده‌ايد را از گردن حيوان خانگي بياويزيد. (البته مطمئن شويد كه توسط حيوان خانگي‌تان پاره نمي‌شود.) يا هديه را درون جعبه بگذاريد و با روباني زيبا آن را دور گردن حيوان خانگي‌تان آويزان كنيد تا خيالتان هم راحت باشد كه براي طلا مشكلي پيش نمي‌آيد.

هديه سوپرايز تولد را در يكي از وسايل موردعلاقه‌اش مخفي كنيد

مي‌توانيد طلا و جواهري كه براي فرد مورد نظر خود خرده‌ايد را درون جعبه شكلات دلخواه او، درون گلدان يا در ميان دسته‌اي از گل‌هاي محبوبش بگذاريد و او را هيجان‌زده كنيد.

يا مثلا مي‌توانيد هديه را درون جعبه مخصوصش بگذاريد، جعبه را به كمك روبان به گلدان وصل كنيد و آنها را هديه كنيد.

بيشتر بخوانيدترفندهاي هديه دادن؛ چگونه اندازه دقيق انگشتر را تشخيص دهيم

با بازي و طرح معما محل هديه را به او نشان دهيد

از ديگر روش‌هاي خلاقانه هديه دادن طلا به كسي كه دوستش داريد اين است كه هديه را در گوشه‌اي از خانه، حياط، باغچه، ماشين، هر جايي كه به نظرتان مناسب است و امكانش برايتان مهياست، مخفي كنيد.

سپس، روي برگه‌هاي كوچكي جمله‌اي براي او بنويسيد كه مجبور شود به محل موردنظر شما برود و مثلا كشويي كه هديه در آن است را باز كند. به اين ترتيب او را هيجان‌زده و سورپرايز خواهيد كرد.

اين جمله‌ها به شخصيت و علاقه‌مندي‌هاي طرف مقابل بستگي دارد و شما اينجا بايد نهايت خلاقيت خود را به خرج دهيد و مطمئن شويد كه نامه‌تان به اندازه كافي حس كنجكاوي او را برانگيخته مي‌كند.

براي سورپرايز تولد هديه طلا را درون پوست ميوه‌هاي خشك بگذاريد

براي طلاهاي كوچك همانند آويزهاي دستبند گالري پرسته، انگشترهاي ظريف يا حتي آويزهاي گردنبند كه اندازه بسيار كوچكي دارند، مي‌توانيد از ميوه‌هاي خشكي همچون گردو استفاده كنيد.

براي اين منظور بايد گردوي خشك را با احتياط از وسط دو نيم كنيد. مغز گردو را خارج كنيد. داخل پوسته را بشوييد و پس از خشك كردن با چسب‌هاي اكليلي داخل آن را پرزرق و برق كنيد تا بستر مناسبي براي طلاي شما ايجاد شود.

سپس يك تكه كوچك فوم داخل گردو بگذاريد و طلا را روي فوم قرار دهيد.

دو نيمه گردو را به هم وصل كنيد و با يك تكه روبان بسيار باريك اين دو نيمه را به هم محكم كنيد.

اين روش براي هديه دادن طلا واقعا خلاقانه است و مطمئن باشيد كه طرف مقابل شما با چنين موقعيتي هرگز مواجه نشده است.

بيشتر بخوانيد كادو ولنتاين دخترانه

هديه طلا را درون سيني غذا جاسازي كنيد 

او را به رستوران مورد علاقه‌اش ببريد. پس از سفارش دادن غذاي موردعلاقه‌اش، به بهانه‌اي به پيشخوان برويد و از گارسون بخواهيد كه هديه را درون سيني غذاي او جاسازي كنيد. وقتي شخص موردنظر شما بخواهد غذايش را ميل كند با جعبه زيباي كادو مواجه و بدون شك هيجان‌زده و خوشحال مي‌شود.

توصيه مي‌كنيم هديه را درون غذا يا درون نوشيدني قرار ندهيد زيرا خطرناك است!

در آخر هم يادآوري كنيم در صفحه اول سايت پرسته، گزينه‌اي به نام «هديه» وجود داردبا كليك روي اين گزينه، سه صفحه مجزا به عنوان‌هاي «هديه زنانه»، «هديه مردانه» و «هديه كودكان» نمايش داده مي‌شود.

شما بايد پس از تعيين جنسيت مخاطب خود، روي يكي از اين صفحه‌ها كليك كنيد. در صفحه‌اي كه باز مي‌شود، تمامي طلاهاي دست‌ساز پرسته كه قابل هديه دادن هستند نمايش داده خواهند شد. در اين مرحله كافيست كه بر اساس بودجه خود، از ستون سمت راست صفحه، فيلتر قيمت را اعمال كنيد.

 

 

 

5 روز حرف آخر را ببينيد تا كنكورتان را متحول كنيد

۵۸ بازديد

5 روز با حرف آخر ، پاسخگويي به 20 درصد كنكور

q5fx_m2.jpg

روز با حرف آخر را ببينيد تا كنكورتان را متحول كنيد

پكيج 5 روز با حرف آخر كه 20 درصد كنكور مي باشد تهيه شده توسط تمامي اساتيد موسسه حرف آخر مي باشد كه شما دانش آموزان با ديدن 30 ساعت تدريس مي توانيد 40 تست قطعي كنكور را پاسخ دهيد. همين طور در پايان روز آخر با دادن آزمون جامع مشكلات خود را برطرف خواهيد كرد. مبلغ اين پكيج فقط براي هزينه ارسال بوده و شما بابت تدريس هاي اين منبع هيچ مبلغي را پرداخت نخواهيد كرد.

براي دريافت 5 روز با حرف آخر به قسمت هديه هاي وبسايت مركزي حرف آخر به آدرس https://harfehakhar.co  مراجعه كنيد

پكيج 5 روز با حرف آخر رايگان هست؟

جا دارد تشكري از تيم موسسه حرف آخر داشته باشيم بابت اين موضوع كه در راستاي عدالت آموزشي اين پكيج را فقط با هزينه ارسال در اختيار دانش آموزان قرار مي دهد. در انتخاب محصول و خريد آن يكي از مهم ترين فاكتور ها براي خانواده هزينه محصول مي باشد و اين فرصتي براي سود جويي افراد در اين زمينه فراهم مي كند. از طرفي بسياري از موسسات با هزينه هاي گزاف و وعده هاي پوچ سعي در انتقال اطلاعات خود دارند. اما موسسه حرف آخر با پكيج 5 روز با حرف آخر سعي در انتقال قسمتي از مفاهيم مهم كنكوري بصورت رايگان مي باشد.

چرا 5 روز با حرف آخر ؟

5 روز با حرف آخر اسمي است كه موسسه حرف آخر براي اين پكيج انتخاب كرده است چون شما با برنامه پنج روزه حرف آخر به حداقل آمادگي ?? درصد تمامي دروس كنكوري خواهد رسيد. سوال پيش مي آيد كه آيا فقط تدريس دروس در اين پكيج قرار دارد ؟ بايد بگويم خير اين پكيج يك پكيج ويژه بوده كه ويژگي‌ هاي آن را بيان خواهيم كرد. شما براي خريد لباس اول به فروشگاه رفته و لباس را انتخاب و بررسي مي كنيد. اين پكيج هم نوعي به عنوان نمونه كار موسسه حرف آخر در اختيار شما قرار خواهد گرفت.

محتواي پكيج 5 روز با حرف آخر

  • تدريس كامل تمامي دروس كنكوري
  • رسيدن به آمادگي حداقل ?? درصدي در هر درس
  • وجود آزمونك در پايان هر روز
  • آزمون ويژه حرف آخر در پايان روز پنجم براي محك زدن دانش آموز
  • صحبت هاي رتبه برتر ها در خلال تدريس اساتيد
  • صحبت هاي انگيزشي پوريا مظفريان براي شما دانش آموزان عزيز

آيا اين پكيج كتاب كار نيز دارد؟

شما با دريافت پكيج 5 روز با حرف آخر  يك كتاب كار دريافت خواهيد كرد كه ديگر وقت شما بابت نوشتن خلاصه و نكته ها نشود چون تمامي اسلايدهاي تدريس شده و آزمونها در اين كتاب كار گنجانده شده است. از طرفي خلاصه نويسي زيست نيز در قالب الگو تا رتبه زيست نيز در اين كتاب كار وجود دارد.اين كتاب كار بصورت رايگان در كنار پكيج براي شما ارسال مي شود.

همراه درس آزمون نيز داشته باشيد

بله جاي تعجب نيست ما در برنامه 5 روز با حرف آخر خود در پايان هر روز از مباحث تدريس شده در هر روز، ده سوال براي آزمون براي شما طراحي كرده‌ايم با اين تفاوت كه تمامي سوالات براي شما توسط اساتيد حل شده و شما با ديدن پاسخ تك تك سوالات مشكلات خود را برطرف مي كنيد. بعد پنج روز ??? سوال كلي براي آزمون براي شما آماده شده تا در آخر ? روز با دادن آزمون خود را محك زده و مشكلات خود را با پاسخ نما برطرف كنيد.

سرفصل هاي تدريس شده در پكيج 5 روز با حرف آخر

روز اول

  • زيست(جذب مواد در روده)
  • شيمي(تبديل واحد يك ماده)
  • فيزيك(آينه تخت-مدار كيفي)
  • زبان(شرطي ها+رابطه افعال)
  • ديني(توحيد شناسي وقضا و قدر)

روز دوم

  • زيست(پانكراس وديابت)
  • شيمي(محلول ها)
  • رياضي(تركيب توابع)
  • ادبيات(انواع نقش دستوري)
  • زبان(ترتيب صفات+مرجع ضمير)

روز سوم

  • زيست(قلب و نوار قلب)
  • شيمي(تبديل واحد دو ماده)
  • رياضي(ريشه ها و راس تابع درجه)

روز چهارم

  • زيست(گلبول قرمز و كبد)
  • فيزيك(قوانين اوليه مدار)
  • ادبيات(نوع جمله)
  • رياضي(حل نامعادلات و الگو)

روز پنجم

  • زيست (تيروئيد)
  • فيزيك(لوله هاي u شكل)
  • ديني(قيامت و تحليل حديث و آيه)
  • ادبيات(گروه اسمي)
  • عربي(ترجمه)

صحبت هاي انگيزشي

يكي از قسمت هاي مهم براي آموزش يك دانش آموز وجود يك مشاور در كنار دانش آموز است. شما در اين پكيج با صحبت هاي انگيزشي پوريا مظفريان روز خود را شروع خواهيد كرد. در هر 5 روز اول فيلم انگيزشي ببينيد بعد درس را شروع كنيد. تمامي دانش آموزان در مسير كنكور نياز به انگيزه دارن و ما در اين پنج روز براي شما اين مشكل را حل كرديم شما با دريافت اين پكيج از صحبت هاي پوريا مظفريان استفاده كرده و ديگر نگران انگيزه دادن به خود نباشيد.

صحبت هاي رتبه برتر ها انگيزه اي براي دانش آموزان

كنكور يعني استفاده از نكات و تجربه‌هاي افراد موفق ما در خلال تدريس ها صحبت هاي رتبه برتر ها را در مورد هر درس و رتبه و ميزان درصدي كه در اين درس ها گرفته اند را براي شما تهيه كرده ايم تا بدانيد هيچ درصدي با حرف آخر غيرممكن نيست حتي شمايي كه هنوز هيچ درسي را نخوانده ايد. در كنار آموزش هر درس صحبت هاي رتبه برتر هاي همان درس براي شما گنجانده شده تا بدانيد هيچ درصدي با حرف آخر غير ممكن نيست.

تطابق هاي 100 درصدي!!!!!!

هر ساله بعد از كنكور موسسه حرف آخر سوالات حل شده توسط اساتيد در پكيج هاي آموزشي را با سوالات كنكور مورد بررسي قرار داده تا تطابق سوالات موسسه با سوالات كنكور مشخص شود. ما در كنار اين موارد ذكر شده براي شما دانش آموزان تطابق هاي 100 درصد سوالات موسسه را با سوالات كنكور قرار داديم تا بدانيد با ديدن اين پكيج ها مي توانيد مثل رتبه برتر هاي ذكر شده شما هم يكي از رتبه هاي موسسه حرف آخر باشيد.

چرا موسسه حرف آخر

كدام يك از موسسات براي دانش آموز خود ?? ساعت تدريس را به صورت رايگان همراه آزمون (در قالب پكيج 5 روز با حرف آخر) فرستاده تا دانش آموزان با ديدن پكيج به حداقل حد درسي مورد نظر خود برسند. موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان اين امكان را فراهم كرده تا بتوانيد با ديدن اين پكيج با ديد باز تصميم گرفته و در اين شرايط اقتصادي هزينه زيادي را متحمل نشويد

.ويژگي هايي كه در اين پكيج براي شما دانش آموزان جمع آوري شده باعث شده تا دانش آموزان همگام با تلاش خود هدف خود را شناسايي كرده تا براي رسيدن به هدف از بهترين منابع كنكوري استفاده كنند.

به نقل از وبسايت رسمي حرف آخر و بر گرفته از مقاله 5 روز با حرف آخر ، پاسخگويي به 20 درصد كنكور