حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن

۱۸ بازديد

حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن

انتخاب حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا در اصل دربرگيرنده نكته هاي زيادي مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه به درستي بايد پول زيادي خرج كنيد تا بتوانيد امنيت و ايمني و را الي مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما خرج هاي اكثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. ميشه گفت بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل كارساز در گزينش مدل حفاظ شاخ گوزني آشنا كنيم. حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا يكي از مهم ترين عواملي است كه بايد به آن دقت كنيد.

كاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت و ايمني حفاظ شاخ گوزني را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي كه در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل كه كار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به راحتي انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در ميان شهر حيات كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري كنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي كنيد، حفاظ شاخ گوزني ميشود شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين ميشه از حفاظ هاي وزين و لوكس نيز استفاده كنيد.

درباره حفاظ درب آكاردئوني و كاربرد آن

حفاظ درب آكاردئوني اما نسبت به باقي درب ها استفاده هاي زيادي دارد كه از جمله آنها ميشه به بالا بردن ميزان امنيت و ايمني در ساختمان هاي چند واحده اشاره كرد. اگر شما از اين مدل درها در ساختمان هاي مسكوني و يا تجاري هم استفاده كنيد هيچ مشكلي نخواهد شد. شما همچنين ميشود از اين مدل درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پاركينگ و باغ ... استفاده كنيد.

قفل حفاظ درب آكاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب آكاردئوني خود استفاده كنيد ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت و ايمني را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين مدل از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميشهيد از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد كه ميشه گفت بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ درب آكاردئوني در اصطلاح حفاظ هايي دارد كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن و فلز است و به عنوان يك محافظ امنيت و ايمنيي مورد استفاده قرار مي گيرند.

حفاظ ضد سرقت آكاردئوني آهني و مدل هاي آن

بدون شك شما هم وقتي كه ميخواهيد وارد يك ساختمان شويد مشاهده كرده ايد كه مدل هاي مختلف و متمدلي از حفاظ هاي درب وجود دارد. يكي از مهمترين و اصليترين اين مدل ها حفاظ آكاردئوني است كه به تعداد بسيار زياد در درب ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين قسمت با ما همراه شويد تا شما را با حفاظ ضد سرقت آكاردئوني آهني و انواع آنها آشنا كنيم.

حفاظ ضد سرقت آكاردئوني آهني

اين مدل حفاظ ها در واقع به شما اجازه مي دهند تا امنيت را براي ساختمان خود ايجاد كنيد. حفاظ آكاردئوني اما انواع مختلفي دارد و در شكل هاي مختلفي توليد مي شوند. اينطور گفته مي شود كه مدل سه گل اين مدل حفاظ ها معمولا از امنيت بيشتري برخوردار است و به شما اجازه مي دهد كه رفت و آمد راحت تر را نيز تسهيل كنيد. ساخت درب آكاردئوني كه به صورت كاملا استاندارد انجام شود در واقع با ايجاد امنيت و ايمني و همچنين حفاظت كامل باعث مي شود تا شما بتوانيد امنيت را براي خانه خود ايجاد كنيد.

شما ميتوانيد كار سفارش درب هاي آكاردئوني را به آساني و راحت انجام دهيد. ميشه گفت ممكنه كه اين سوال براي شما پيش بيايد كه تا چه حد مي توانيد به افرادي كه در اين صنف كار مي كنند اعتماد كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

http://www.lucka-uprava-sdz.hr/galerija/emodule/566/eitem/72

https://www.meltingpot.in/deals-details.aspx?c=11335

http://www.usatrip.be/?page_id=2#comment-440319

https://ao.23video.com/video/61955495/la-cucina-alessi-by-oras-3

https://minecraftcommand.science/forum/discussions/topics/craig-claim-that-their-diet-plans-along-with-the-variety-of-foods?l=de&page=167

https://aacd.com/express/index.php?module=express&cmd=blogviewpost&id=12461

https://www.tripadvisor.com/Profile/hefazsazeh

https://8tracks.com/hefazsaze2

https://replit.com/@hefazsaze2

https://www.misterpoll.com/users/1639174

http://ttlink.com/hefazsaze2

 

سرويس و نگهداري آسانسور در تهران

۲۱ بازديد

آسانسورها امروزه با طرح هاي بسيار زيبا و شكيل در گوشه و كنار شهرها همه سازه ها را مجهز كرده اند و شايد ديگر به يكي از اساسي ترين نيازهاي افراد در ساختمان هاي خانگي، اداري و صنعتي تبديل شده اند.
از اين رو دغدغه كارآيي صحيح آن ها هم بخشي از نگراني و فعاليت هاي مهم مديران ساختمان ها را تشكيل مي دهد.
آسانسور مانا، ارائه دهنده خدمات سرويس و نگهداري آسانسور تهران با رويكرد برطرف كردن اين نيازهاي مهم روي كارآمد تا به اين مسئله با ارائه راه كارهاي پيشگيرانه كه امكان دارد با خطرات احتمالي كه براي افراد حادث مي كند، به صورت تخصصي پرداخته و با نظارت هاي متخصصين خود تلاش در رفع نقايص را سرلوحه كار خود قرار دهد. با آسانسور مانا همراه باشيد.

نكات ايمني مهم و همه جانبه براي آسانسور

صنعت آسانسور با توجه به زندگي مدرن و بالا رفتن كيفيت ابزارها و تجهيزات به كار رفته داراي مرغوبيت و استانداردهاي قابل قبولي است و نكات ايمني گسترده اي را براي كارآمد بودن آن مدنظر گرفته است كه در صورت بي توجهي به آن، وسيله اي كه بايد در براي راحتي و آسايش افراد مورداستفاده قرار گيرد، امكان دارد خطرات جبران ناپذيري را به آن ها وارد كند.

سقوط آسانسور و حبس شدن در اتاقك دو عامل استرس زا

موارد بسيار شايعي در رابطه با آسانسور ها متوجه مديران ساختمان ها در تهران است. يك از اين موارد زماني است كه از خدمات سرويس آسانسور غرب تهران ماه ها گذشته باشد و مديران نسبت به بازررسي دوره اي خدمات چشم پوشي مي كنند. احتمالا شما هم حدس زده باشيد؟ حبس شدن در اتاقك آسانسور

هميشه مهم ترين عواملي كه امكان دارد استفاده از آسانسور را با وحشت همراه سازد دو عامل سقوط آسانسور در چاه و قطع ناگهاني برق و محبوس شدن افراد درون اتاقك آن.

ما با كمك آسانسور مانا  https://asansormana.com/   به بررسي هركدام به صورت جداگانه مي پردازيم و عللي را بيان مي كنيم كه نگراني خود را بي مورد دانسته و به مجهز و امن بودن اين فناوري ها اطمينان پيدا كنيد.

سقوط آسانسور

مشكلاتي كه باعث سقوط احتمالي آسانسورها براي ساكنين مي شود، عمل نكردن ترمز و يا پاره شدن كابل ها است كه در آخر عدم بازررسي دوره اي خدمات سرويس آسانسور غرب تهران پيش مي آيد.
آسانسورها داراي دو نوع سيستم ترمز جدا مي باشند كه هركدام به صورت جداگانه عمل كرده و تركيب آن ها در بالا بردن ايمني اين وسيله كمك زيادي مي كند.

سيستم ترمز ابتدايي كه با برق كار كرده و به مدد آن مي توان آسانسور را در جلوي هر طبقه متوقف كرد.
اما سيستم دوم و يا ايمني كه در صورت قطع برق و ايجاد سرعتي بالاتر از حد استاندارد فعال شده و بدون نياز به برق باعث متوقف شدن دستگاه مي شود.

اين سيستم عامل خوبي براي جلوگيري از سقوط ناگهاني آسانسور است. از طرفي كابل هاي قوي كشنده اي در اين سيستم ها تعبيه شده كه هر يك به صورت جداگانه به حفظ تعادل و ممانعت از سقوط آسانسور كمك شاياني مي كنند.

ولي به هرحال در صورت احتمالي سقوط آسانسور كه به ندرت امكان بروز آن وجود دارد، ضربه گيرهاي قوي كه در چهار طرف چهارچوب محكم شده اند و از جنس هاي مستحكم پلي اورتان فنري و يا هيدروليكي بوده احتمال صدمه رسيدن به اتاقك را به صفر مي رسانند.

حبس شدن در اتاقك آسانسور

اين درب ها طوري طراحي شده اند كه در هر زمان و در هر شرايطي امكان باز شدن را دارند و مسئولان به راحتي مي توانند اين كار را انجام دهند. پس امكان حبس شدن به صفر خواهد رسيد.

در اينجا فقط برطرف كردن نقص فني است كه كمي نگران كننده به نظر مي رسد. كه در اين حالت هم آسانسور مانا در صورت حضور يافتن مي تواند در زماني بسيار كوتاه آن را مرتفع كرده و درب ها را باز كنند و درنهايت در صورت طولاني بودن تعمير به راحتي و به كمك اهرم مخصوص متخصصان امكان بازكردن درب ها را خواهند داشت.

امكان قطع اكسيژن رساني هم به هيچ وجه وجود نداشته پس از اين بابت هم نگراني به خود راه ندهيد. چون ديوارهاي آسانسور ايزوله نبوده و امكان عبور جريان هوا حتي تا مدت هاي طولاني امكان پذير است.

امنيت فيزيكي دوربين مداربسته

۱۹ بازديد

امنيت فيزيكي دوربين مداربسته

عموما دوربين مداربسته در همه جاي دنيا در محل ها به دو منظور تجهيز ميشود.
?_ داشتن اشراف به محيط مورد نظر و تامين امنيت ( البته وجود فيزيكي دوربين به خودي خود در بسياري از موارد حكم يك عامل بازدارنده براي وقوع جرم ها مي باشد.

?_ جهت كنترل و عملكرد افراد

موضوع مهمي وجود دارد كه در هر دو اين موارد مشترك است و آن امنيت فيزيكي دوربين ميباشد
طبيعي ست كه انسان ها در هر شرايطي از كنترل شدن و رصد خود و عملكردشان ، احساس خوبي ندارند ، اين موضوع گاهي به قدري مهم مي شود كه افراد به فكر تخريب و خرابكاري دوربين و تجهيزات مربوط به آن مي افتند ويا افراد مجرم براي پنهان ماندن از چشم دوربين هاي مداربسته ناگزير به قطع جريان برق و يا انهدام سيستم نظارت تصويري مي شوند.
مواردي كه براي جلوگيري از اين اتفاقات بايد رعايت شود بسيار هستند، اما در اين مطلب به مهم ترين آنها مي پردازيم .

نكات مهم را به دو دسته اصلي تقسيم ميكنيم .
اول : مواردي كه در حين نصب و تجهيز سيستم ها بايد رعايت شود.
دوم : مواردي كه بعد از نصب و شروع به كار سيستم ها بايد صورت بگيرد.
به دسته نخست مي پردازيم :
الف: براي تامين برق اصلي دستگاه ها و دوربين ها هميشه از UPS ( برق اضطراري) استفاده كنيد.
ب: جهت جلوگيري از پوسيدگي و فرسايش كابل ها ناشي از نور مستقيم آفتاب و شرايط جوي ، همچنين جهت جلوگيري و دشواري براي بريدن كابل ها و خرابكاري توسط افراد، به چند روش ميتوان عمل كرد

* عبور دادن كابل ها از داخل لوله هاي فلزي ( معروف به لوله برق ) 

* عبور دادن كابل ها از داخل لوله هاي خرطومي قابل انعطاف با لايه داخلي فلزي ( فلكسيبل)

* قرار دادن كابل ها داخل ترانك و داكت هاي پلاستيكي مقاوم

پ: در طراحي و جانمايي دوربين ها توسط كارشناسان مربوطه بايد به ? موضوع مهم اشاره كرد:

اول : ارتفاع دوربين ( جهت جلوگيري از سرقت و تخريب )

ارتفاع دوربين بايد به اندازه اي باشد كه دسترسي به آن سخت يا غير قابل ممكن باشد و از جهتي هم ديد دوربين مطلوب باشد .

 

دوم : همپوشاني

در مواردي كه ناگزير هستيد دوربين ها را در ارتفاع كم نصب كنيد به نكته همپوشاني دقت كنيد
دوربين ها بايد يكديگر را در تصاوير پوشش دهند به شكلي كه اگر قرار است براي يكي از آنها اتفاقي رخ دهد ، دوربين ديگري اين اتفاق را ثبت كند .

سوم : انتخاب مسير مناسب عبور كابل ها

حدالامكان سيستم را بسته به شكل ظاهري و نقشه محيطي محل ، طوري طراحي كنيد مسير عبور كابلها در ديد دوربين ها باشد و در مواردي كه امكان پذير نيست از نكات امنيت كابل ها كه قبلا ذكر شد استفاده كنيد.

چهارم : نقاط كور

بالاترين امتياز امنيت در يك سيستم مداربسته ، شكل طراحي آن به گونه ايست كه از پيشامدن نقاط كور جلوگيري شود .
در اكثر موارد با رعايت مورد همپوشاني اين مشكل برطرف خواهد شد و در موارد ديگر نيز با اضافه كردن تعداد دوربين ها و يا انتخاب لنز مناسب ( لنز عريض ، معمولي و زوم ) اين اشكال رفع خواهد شد.

ت: دقت در انتخاب اتصالات نگه دارنده (پيچ ، رولپلاك ، رول بولت ، قلاب ، سيم بكسل و …) ، نسبت به مقاومت ديوار ها و سقف براي نصب دوربين ، به شكلي كه از محكم شدن و مقاوم بودن اتصالات اطمينان كافي داشته باشيد.

ث: اگر از باكس ( جعبه تقسيم روكار ) در كنار دوربين استفاده ميكنيد ، از عايق بودن آن مطمئن شويد .
توسط نوار هاي عايق كننده و مسدود كننده هايي كه جز متعلقات باكس ها هستند جهت عايق كردن باكس ها و جلوگيري از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل آنها استفاده كنيد.

ج: از قابل دسترس بودن سيم و كابل دوربين و سيستم خود جدا” جلوگيري كنيد و حتي كابل كوتاهي كه از دوربين تا باكس ( جعبه تقسيم روكار ) وجود دارد را با لوله خرطومي مخصوص بپوشانيد .

چ: از محكم شدن پيچ هايي كه روي دوربين جهت تنظيم لنز و زاويه دوربينهستند اطمينان پيدا كنيد ، چون بعد از گذشت زمان ، زاويه و لنز دوربين تغيير خواهد كرد و ممكن است سيستم شما دچار نقطه كور شود.

ح : حتما در تخمين و برآورد تجهيزات در زمان كارشناسي و نياز سنجي ، رك (كابينت مخصوص جهت نگهداري دستگاه ها و تجهيزات اتاق كنترل ) را به سيستم اضافه كنيد.

حال در اين قسمت به مورد دوم ميپردازيم:

 موارد بعد از نصب و تجهيز سيستم:

الف: از نشان دادن تصاوير دوربين به افراد غير مسئول جدا خودداري كنيد. اين امر موجب حفظ شدن زاويه و ديد دوربين خواهد شد و به مرور زمان نقاط كور كه از ديد دوربين ها پنهان هستند آشكار خواهد شد.

ب: محل مانيتورينگ ، جهت حفظ حريم و جلوگيري از ورود افراد متفرقه، ترجيحا جايي قرار بگيرد كه درب آن اتاق بسته شود و امكان قفل شدن نيز وجود داشته باشد.

پ: اگر از رك ( كابينت مخصوص جهت نگهداري دستگاه ها و تجهيزات اتاق كنترل ) استفاده ميكنيد ، درب آن را هميشه قفل نگه داريد.

ت: به محض تحويل سيستم از نصاب هاي مربوطه رمز ورود به منوي مديريت دستگاه را از حالت پيش فرض خارج كرده و آن را تغيير دهيد .

جهت حفظ امنيت بيشتر و به خصوص زماني كه از سرويس انتقال تصوير استفاده ميكنيد ، حتما هر چند روز يكبار ، رمز عبور دستگاه خود را تغيير دهيد .
رمز عبور استاندارد وايمن ، تلفيقي از اعداد ، حروف بزرگ و كوچك و استفاده از كاراكتر هاي خاص ميباشد
توجه داشته باشيد كه هر چقدر رمز عبور پيچيده تر باشد ، عمل شكستن و حدس زدن آن سخت تر و يا غير ممكن خواهد بود .

ث: براي نگه داشتن تصاوير در حافظه دستگاه در بازه زماني حداقل يك ماهه ، به شكلي كه هر زمان به دستگاه مراجعه كرديد ، جديد ترين تصاوير را داشته باشيد ، سيستم را روي حالت ضبط پيوسته (Overwhrite) قرار دهيد .

 

در اين حالت به محض پر شدن فضاي ديسك اصلي به صورت خودكار از قديمي ترين لحظه ضبط شده پاك كرده و لحظه جديد را جاگيزين آن خواهد كرد
عموما دستگاه ها در حالت پيش فرض اين امكان را به حالت فعال دارند ، اما باز هم براي اطمينان خاطر دوباره آن را بررسي كنيد .

ج: در طول استفاده از سيستم مداربسته خود ، و در طي گذر زمان ، ممكن است لحظاتي اتفاق بيافتد كه نيازمنديد آن تصوير را از دستگاه استخراج كنيد
پيشنهاد مي شود تصاوير و لحظات مهم و ضروري موجود در حافظه دستگاه را در جاي ديگر مثل هارد اكسترنال كپي كرده و نگهداري كنيد.

با عنوان اين موارد و رعايت آنها توسط شما اميد است امنيت سيستم مداربسته شما تامين شود.

 

  1. https://postheaven.net/s3tm2ag8k5
  2. https://writeablog.net/jq3u1l9izv
  3. https://squareblogs.net/l7ioo717en
  4. https://uceda.org/activity/p/320774/

 

 

 

از كار افتادن آسانسور چگونه اتفاق مي افتد؟

۳۴ بازديد

قطع جريان برق اصلي

قطع جريان برق ورودي سيستم آسانسور نمي تواند به تنهايي باعث از كار افتادن آسانسور شود. چرا كه همه آسانسورهاي امروزي مجهز به باطري هاي پشتيبان هستند. اگر برق ورودي بصورت ناگهاني قطع شود، باطري وارد مدار شده و آسانسور را به نزديك ترين طبقه خواهد رساند. سپس پس از توقف در طبقه مد نظر، آسانسور تا وصل شدن دوباره جريان برق و در  صورت آسيب نديدن قسمت هاي الكتريكي يا مكانيكي آن، دوباره راه خواهد افتاد. بطور كلي از عوامل الكتريكي كه باعث از كار افتادن آسانسور مي شود، مي توان موارد زير را ليست كرد:

  • نوسان بالاي برق ورودي
  • قطع كامل برق ورودي سيستم آسانسور
  • نبود باطري پشتيبان
  • دوفاز شدن برق آسانسور
  • تك فاز شدن برق آسانسور
  • تداخل فركانس بالاي برق ورودي
  • استفاده اشتباه مسافران از آسانسور

استفاده اشتباه هميشه به معني خراب شدن آسانسور نيست. به عنوان مثال سوار شدن بيش از اندازه ظرفيت آسانسور باعث مي شود كه آسانسور به طور كلي حركت نكند و با به صدا در آوردن صداي بوق در كابين آسانسور، ظرفيت غيرمجاز را به مسافران هشدار  دهد. بعضي از موارد استفاده اشتباه از آسانسور كه باعث از كار افتادن آسانسور مي شود عبارتند از:

  • دستكاري و خراب كاري عمدي در بعضي از بخش هاي آسانسور همچون شستي هاي احضار انواع كابين آسانسور
  • ظرفيت غيرمجاز در كابين آسانسور
  • فشردن كليد درب طبقات آسانسور هنگام حركت آسانسور
  • وجود مانع روبروي سنسور درب
  • وقوع مشكل هاي الكترو مكانيكي در سيستم آسانسور

همانطور كه در ابتدا بيان شد، آسانسور يك سيستم الكترومكانيكي است. قطعات بسياري در آسانسور وجود دارد كه خرابي در هركدام امكان دارد باعث از كار افتادن آسانسور شود. خرابي هاي شايع در آسانسور مربوط به خرابي درب آسانسور و خرابي موتور آسانسور است.  بعضي از عللي كه در قسمت الكترومكانيكي آسانسور باعث از كار افتادن آسانسور مي شود، عبارت است از:

  • خريد قطعات آسانسور بي كيفيت
  • خارج شدن آسانسور از تراز طبقات
  • معيوب شدن كفشك آسانسور
  • فعال شدن حد بالا و پايين
  • پيچش تجهيزات آويزان همچون سيم بكسل آسانسور و تراول كابل آسانسور
  • نصب آسانسور در شركت هاي نامعتبر
  • فعال شدن ترمز آسانسور
  • تنظيم اشتباه ميكروسوئيچ هاي ايمني و فعال شدن آن ها
  • اشتباه در مراحل نصب آسانسور
  • خارج شدن كابين از ريل راهنماي آسانسور
  • تنظيم اشتباه براكت ريل آسانسور
  • عدم تنظيم تنظيمات كنترلي تابلو فرمان آسانسور
  • عدم سرويس و نگهداري آسانسور با آسانسور مانا   https://asansormana.com/
  • مشكل فني در موتور آسانسور
  • توان موتور آسانسور و فرمول  هاي محاسبه  آن

در صورت از كار افتادن آسانسور چه اتفاقي رخ خواهد داد؟

سه حالت كلي را در استفاده از آسانسور مي توان قيد كرد:

  • خالي بودن كابين آسانسور
  • حضور مسافر در كابين
  • حضور تعميركار براي سرويس آسانسور

همه موارد بالا در بدبينانه ترين حالت ممكن، احتمال رخ دادن دارد. اما بايد دانست بيشترين حوادثي كه هنگام از كار افتادن آسانسور براي افراد محبوس در كابين رخ مي دهد، مربوط به تلاش آن ها براي خروج از كابين متوقف شده ميان طبقات آسانسور است. همين موضوع گاها باعث آسيب هاي شديد و غيرجبراني به اين افراد شده است.

پيشگيري از خرابي و از كار افتادن آسانسور

  • عدم كار غير ضروري در ارتفاع توسط تعميركاران
  •  آسانسور مانا و مونتاژ قطعات در ارتفاع پايين توسط تعميركار
  • پيشگيري از ورود افراد متفرقه به موتورخانه آسانسور
  • افزايش اطلاعات عمومي افراد در مورد استفاده صحيح از سيستم آسانسور
  • سرويس به موقع آسانسور
  • نوسازي آسانسورهاي قديمي
  • خريد قطعات با كيفيت از فروشگاه  آنلاين آسانسور
  • استفاده از باطري پشتيباني در زمان قطع برق
  • به كارگيري سيستم هاي ايمني متعدد جهت حفظ حالت ايمن آسانسور

علل وجود لرزش در آسانسور درايو دار

يكي از مهم ترين فاكتورهاي كيفيتي در آسانسور درايو دار، كيفيت حركت آسانسور و كابين آن است. با توجه به اينكه در آسانسور درايو دار ، كابين توسط نيروي محركه موتور آسانسور، فلكه هاي آسانسور و سيم بكسل آسانسور جابه جا مي شود، مشكل در هركدام از اين قطعات امكان دارد باعث لرزش و تكانه در حركت كابين آسانسور شود.

علاوه بر اين خود نوع و سيستم موتور آسانسور انتخابي هم تاثير بسياري در حركت بدون لرزش يا لرزش دار كابين آسانسور خواهد داشت. از اين رو در اكثر آسانسورها از درايو براي كنترل و ارتقاي كيفيت حركت آسانسور استفاده مي شود. انتخاب درايو براي آسانسور درايو دار بايد متناسب با سيستم آسانسور و حتي نوع و برند موتور آسانسور باشد. در اين مقاله شركت آسانسور مانا قصد دارد نگاهي به علل لرزش آسانسور درايو دار انداخته و پيشنهاداتي را براي برطرف كردن آن ارائه دهد. پس با آسانسور مانا   https://asansormana.com/ همراه باشيد.

از درايوهاي كنترل سرعت براي كاهش مصرف انرژي و افزايش كيفيت حركت كابين آسانسور استفاده مي شود. لرزش هايي كه در سيستم آسانسور درايو دار رخ مي دهد امكان دارد مربوط به بخش الكتريكي و الكترونيكي آن باشد. يعني بخش كنترل حركت توسط درايو و خطوط انتقال اين فرامين كه در ادامه در مورد آن به طور كامل توضيحاتي را ارائه خواهيم داد.

لرزش آسانسور هنگام افزايش سرعت

  • از عمده ترين علل ايجاد لرزش در محور z هنگام شروع حركت آسانسور درايو دار، مي توان موارد زير را برشمرد:
  • انتخاب اشتباه درايو براي سيستم آسانسور گيرلس
  • ضعيف بودن درايو مطابق با توان موتور آسانسور
  • شيلدينگ اشتباه براي خطوط انتقال قدرت در آسانسور درايو دار
  • شيلدينگ ناصحيح براي خط هاي انكدر سيستم
  • مشكل در انكدر يا قطعات مربوط به آن همچون كوپلينگ انكدر
  • رعايت نكردن صحيح شيلدينگ براي مقاومت ترمز هاي سيستم آسانسور
  • عدم تنظيم درايور در تابلو فرمان آسانسور
  • عدم شناسايي موتور توسط درايو

لرزش آسانسور در سرعت ثابت حركتي

آسانسور پس از شروع حركت و در چند ثانيه ابتدايي به سرعت ثابت خود خواهيد رسيد. سپس تا رسيدن به سطح توقف و طبقه مورد نظر با همين سرعت به راه خود ادامه خواهد داد. عواملي كه در سرعت ثابت باعث ايجاد لرزش در محورآسانسور درايو دار مي شود عبارتند از:

  • رعايت نكردن شيلدينگ مناسب براي مقاومت ترمز
  • عدم تنظيم درايو آسانسور
  • عدم شناخت موتور آسانسور توسط درايو
  • شيندلينگ نامناسب براي خطوط قدرت آسانسور
  • مشكل در انكدر و عدم تنظيم آن
  • مشكل و خرابي در قطعات جانبي انكدر
  • مشكل در فركانس موتورهاي فركانس بالا
  • لرزش آسانسور درايو دار هنگام توقف

 كاهش سرعت و توقف كابين در آسانسورهاي درايو دار

  • شيلدينگ نامناسب در خطوط قدرت آسانسور
  • مشكل در انكدر و شيلدينگ آن
  • خرابي در قطعات جانبي انكدر
  • عدم تنظيم درايو آسانسور
  • عدم رعايت شيلدينگ مناسب براي مقاومت ترمز
  • مشكل در فركانس كاري موتور آسانسور
  • عدم شناخت موتور و تنظيمات آن توسط درايو
  • لرزش آسانسور در سرعت همسطح سازي آسانسور

رفع لرزش  آسانسور درايو دار

  • انتخاب صحيح درايو متناسب با نوع موتور و سيستم آسانسور
  • خريد موتور آسانسور با كيفيت از برندها و فروشگاه قطعات آسانسور معتبر
  • تهيه درايو آسانسور از بهترين برندهاي آسانسور ايران و دنيا
  • به كارگيري كابل بهم تابيده شيلددار و اتصال به زمين كردن آن
  • استفاده از خرطومي  هاي فلزي براي خطوط انتقال قدرت
  • استفاده از كابل شيلدار براي خطوط انتقال قدرت و اتصال زمين كردن آن
  • استفاده از كابل شيلددار براي خطوط ترمز آسانسور و اتصال زمين كردن آن
  • استفاده از كوپلينگ استاندارد و مناسب براي انكدر آسانسور
  • تنظيم دقيق و كامل درايو آسانسور توسط مهندسان آسانسور مانا   https://asansormana.com/

 

 

 

سايبان موتور دار منصف چه مزايايي دارد

۲۱ بازديد

سايبان موتور دار منصف  چه مزايايي دارد

اين روزها به نظر مي رسد زندگي ما مملو از فناوري جديد فوق العاده است و تقريباً همه چيزهايي كه داريم هوشمند يا خودكار است. خوب ، اكنون مي توانيد سايبان خانه خود را نيز به ليست اضافه كنيد. داشتن يك دستگاه با فناوري پيشرفته يك راه عالي براي سايه انداختن خانه در برابر نور خورشيد است ، اما علاوه بر آن مزاياي بسيار ديگري نيز ارائه مي دهد. بنابراين بياييد ببينيم مزاياي سايبان موتوري چيست.

 

راحتي

 

اين ويژگي شماره يك سايبان موتوري است. همه ما به دنبال اين هستيم كه زندگي خود را آسان كنيم و در روزهاي شلوغ خود مقداري وقت صرفه جويي كنيم. وقتي سايبان شما با فشار يك دكمه به راحتي كنترل مي شود ، مي توانيد شرط ببنديد كه بسيار ساده تر از سبك هاي دستي قديمي است. افزايش حياط در فضاي باز تقريباً به سختي با سايبان هاي متحرك ازhttps://sayehban.co/   سايبان برقي منصف دشوار نيست.

عمر بيشتر پارچه

 

https://www.dailystrength.org/journals/sybn-brqy

 

هنگامي كه پارچه در معرض افزايش و كاهش تنش در طول زمان قرار مي گيرد ، ناگزير خراب مي شود. استرس ناشي از مكانيك هاي قديمي باعث شد پارچه زودتر پاره شود. امروزه با سيستم هاي موتوري ، سطح تنش هميشه در نقطه مناسب است ، و هرگز براي پارچه زياد قابل حمل نيست. اين ظاهر و طول عمر سايبان را بهبود مي بخشد.

 

ذخيره انرژي

 

صرفه جويي طولاني مدت در مصرف اين قطعات از نظر علمي اثبات شده است. تابش خورشيدي كه از پنجره هاي شيشه اي يك خانه مي آيد مي تواند باعث شود كه AC شما 20 درصد بيشتر كار كند. با محافظت كامل از سايبان موتوري خود ، مي توانيد تمام اين هزينه ها را به مرور كاهش دهيد.

 

تهيه سايبان موتور دار  از سايبان برقي منصف  مزاياي زيادي دارد. نه تنها ظاهر فوق العاده اي دارد ، بلكه بسيار راحت است ، در هزينه شما صرفه جويي مي شود و مدت زمان بيشتري طول مي كشد. بنابراين اكنون مي توانيد همسايگان خود را با لوازم جانبي فوق العاده تحت تأثير قرار دهيد و از مزاياي سايبان هاي با كيفيت محلي كه از https://sayehban.co/  تهيه شده است ، استفاده كنيد.

منبع : 

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/253204

 

http://recampus.ning.com/profiles/blogs/6556033:BlogPost:9476477

 

http://loveiswhoweare.com/2020/photo-by-monica-castaloni

https://www.duquesnelight.com/company/about/careers/recruiting-events/youngstown-state-university

http://sehcf.org/website-launched/#page-215

https://www.qatarliving.com/events/konkan-toastmasters-open-house?page=2#comment-7811417

http://www.sprasia.com/channel/sudousan/20090129144610.html

http://ao.23video.com/photo/61838635/633xoraselectra

http://prestashop2.altervista.org/it/smartblog/4_share_the_love_for_prestashop_1_6.html

 

 

 

معرفي كامل كليد و پريز مدل سيستما (دياموند)

۲۵ بازديد

معرفي كامل كليد و پريز مدل سيستما (دياموند)

 

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-02.jpg

كليد پريز سيستما (دياموند) يكي از جديدترين محصولات توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشد كه تحولي عظيم در  صنعت كليد و پريز ايجاد نموده است و اين  مدل كليد پريز با ساختاري منحصر به فرد ميتواند در ابعادي كوچك كارايي‌هاي بزرگ و امكاناتي خاص را در اختيار مشتريان قرار دهد و با نگاهي به آينده توانسته است در دسته مدل‌هاي منحصر به فرد كليد و پريز ايران الكتريك قرار بگيرد.

يكي از ويژگي‌هاي منحصر به فرد كليد و پريز ايران الكتريك مدل سيستما (دياموند) ساختار تركيبي اين كليد و پريز ميباشد به گونه‌اي كه در اين مدل ميتوانيد چند كليد و پريز را باهم تركيب نموده و در قالب يك كليد پريز مجزا و يك تكه از آن استفاده كنيد كه به اصطلاح به اين مدل كليد پريز‌هاي ماژولار هم گفته ميشود. ماژولار بودن اين كليد و پريز به اين معني است كه شما مي‌توانيد از چند نوع ماژول و يا مكانيزم مختلف بسته به نياز در يك كليد پريز باهم و به صورت تركيبي استفاده كنيد.

براي مثال شما در يك محل نياز داريد از يك پريز برق و يك پريز تلفن و يك پريز آنتن تلويزيون در كنار هم استفاده كنيد و حال به جاي اينكه سه عدد پريز مجزا با قوطي كليد‌هاي مجزا استفاده كنيد و فضاي زيادي را در سطح ديوار اشغال كند ميتوانيد تنها از يك قوطي كليد با پريز سه خانه تركيبي از ماژول‌هاي فوق را استفاده كنيد كه علاوه بر اشغال فضاي كمتر و فشرده بودن كليد پريز‌ها از زيبايي خاصي هم بهره‌مند شويد.

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-02.jpg

انواع كليدها و پريزهاي ماژولار

انواع كليدها و پريزهاي ماژولار را در قاب‌هاي دوخانه M2 – سه خانه  M3 – چهار خانه M4 و هفت خانه 7M توليد مي‌گردد  تا در نهايت مجموعه‌اي از كليد و پريزهاي مورد نظرتان را در در يك قاب داشته باشيد.

از آنجايي كه كليد و پريز سيستما (دياموند) داراي ساختاري ماژولار است شما مي‌توانيد هريك از  مكانيزم‌هاي موجود را با هم تركيب كنيد براي مثال شما در قسمت ورودي ساختمان به كليد‌هاي زيادي براي تنطيم روشنايي محيط خود نياز داريد. حال به جاي استفاده از 7 عدد كليد يك پل در كنار هم ميتوان و اشغال فضاي بسيار زياد از ماژول كليد يك پل در  يك قاب هفت خانه M7 ميتوانيد استفاده كنيد و تا 7 عدد كليد يك پل را در كنار هم و در يك قاب و تنها در يك قوطي كليد داشته باشيد و يا به عبارتي ساده‌تر يك كليد هفت پل داشته باشيد. البته شايان ذكر ميباشد كه ميتوانيد تمام ماژول‌ها را باهم تركيب كنيد.

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-07.jpg

ويژگي‌هاي منحصر بفرد محصولات مدل سيستما (دياموند)

محصولات مدل سيستما (دياموند) به دليل تنوع بالاي رنگ قاب دور و رويه به شما اين امكان را مي‌دهد كه متناسب با محل مورد نياز با تركيب كردن رنگ قاب دور و رنگ قاب مياني با سليقه خود كليد و پريز خاص و منحصر به فرد براي خودتان خلق نماييد.

قاب‌هاي دور و قاب رويه مدل سيستما (دياموند) از طيف وسيعي از رنگ‌هاي مختلف و همچنين متريال‌هاي ساخت  با جنس متفاوت اعم از شيشه و چرم و متال ميباشد و در رنگ‌هاي متال، سيلور مات، متال مسي، متال زيتوني، متال طلايي، شيشه‌اي مشكي، شيشه‌اي قرمز و چرم قهوه‌اي و قاب‌هاي رنگي از جنس پلي كربنات با رنگ‌هاي متاليك سفيد، نقره‌اي، زغال سنگي و بژ ميباشد و قاب‌هاي مياني در رنگ‌هاي مختلف سفيد، بژ، زغال سنگي، نقره‌اي است.

كليد و پريز ايران الكتريك مدل سيستما (دياموند) يكي از مدل‌هاي زيباي اين شركت است كه با داشتن طرح‌ها و مدل‌هاي مدرن و همچنين تنوع نقش و رنگ مختلف توانسته است حق انتخاب بيشتري را در اختيار مشتريان قرار دهد و همچنين استفاده از كليد و پريز‌هاي مدل سيستما اين ويژگي را دارد تا بتوانيد در يك فريم كامل انواع كليد و پريز مورد نظرتان را در كنار هم داشته باشيد كه اين ويژگي نهايت انعطاف‌پذيري و صرفه جويي در زمان را براي شما فراهم مي‌آورد.

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-01.jpg

خريد و قيمت كليد پريز سيستما (دياموند)

جهت خريد كليد پريز سيستما (دياموند) پيشنهاد ميگردد در مرحله اول از مشاوران و كارشناسان‌بخش فروش اينترنتي سايت ايران الكتريك دات كام از طريق شماره تماس 09213519590 و ارتباط از طريق واتس اپ و همچنين ميتوانيد به صورت حضوري از  متخصصين و مسولين فروش مستقر در فروشگاه‌ها و نمايندگي‌هاي رسمي شركت ايران الكتريك مشاوره و راهنمايي بگيريد.

البته توصيه ميگردد حتما از يك متخصص برق و يا برق كار ماهر در مراحل نصب كليدپريز بهره بگيريد و سپس اقدام به خريد اين مدل از كليد و پريز بفرماييد

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-08.jpeg

راهنماي نصب كليد و پريز سيستما (دياموند)

نصب قوطي كليد + نصب شاسي + نصب مكانيرم + نصب قاب دور

انواع ماژول بستگي به فضاي اشغال شده‌ي آن ماژول دارد براي مثال كليد يك پل يك ماژول و يا به عبارتي ساده‌تر يك خانه را اشغال ميكند اما پريز برق دو خانه را اشغال ميكند و فضاي بيشتري را ميگيرد.

كليد و پريز مدل سيستما با قاب ماژولار M2

(قابليت استفاده يك و يا دو كليد و پريز در كنارهم )

كليد و پريزهاي اين گروه همانند كليد و پريز‌هاي ساده و معمولي ميباشد و از انواع ساده مدل سيستما (دياموند) مي‌باشند كه انواع كليد‌هاي يك پل، دو پل و انواع پريز برق، برق ارت دار و غيره را به صورت تك و مجزا  شامل ميشود و در اين قاب شما مي‌توانيد دو كليد تك ماژول و يا يك كليد دو ماژول استفاده نماييد.

 

 

كليد و پريز سيستما

كليد و پريز ايران الكتريك مدل سيستما با قاب ماژولار M3

(قابلبت استفاده 3 كليد و پريز در كنارهم )

اين مدل از كليد و پريز به عبارتي سه خانه ميباشد و در آن ميتوان از سه ماژول تك خانه استفاده نمود همچنين عرض قاب بيروني يا فريم اين مدل بيشتر از مدل M2 مي‌باشد و تنوع محصولات اين مدل حاصل كنار هم قرار گرفتن كليد و پريز M1 و M2 در يك قاب يا فريم مي‌باشد و شما مي‌توانيد متناسب با محل مورد نظرتان تركيب كليد و پريز، شاسي زنگ و ديمر، كليد يك پل M1 و كليد يك پل M2 و… را در يك فريم به صورت كامل داشته باشيد.

در اين مدل شما مي‌توانيد كليد و پريزهاي خود را به صورت مختلفي بچينيد به طور مثال سه كليد تك ماژول، يك كليد سه ماژول، دو كليد يك ماژول + يك كليد دو ماژول 

كليد و پريز مدل سيستما با قاب ماژولار M4

(قابلبت استفاده 4 كليد و پريز در كنارهم )

اين گروه از كليد و پريز سيستما (دياموند) داراي  چهار خانه ميباشد و قاب بيروني يا فريم با عرض بيشتر نسبت به مدل M3 است و محصولات اين مدل از كنار هم قرار گرفتن كليد و پريز M2 و 1M در يك قاب يا فريم ايجاد مي‌شوند و اين امكان را داريد تا متناسب با محل مورد نظرتان تركيب كليد و پريز دلخواه‌تان را در يك قاب يا فريم يك پارچه داشته باشيد. در استفاده از قاب M4 سيستما دست شما در چيدن كليد و پريزها باز است و مي‌توانيد به طور مثال چهار كليد يك پل با هم و يا دوعدد پريز برق در كنار هم و يا دو كليد يك پل با يك پريز در يك مجموعه استفاده نماييد.

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%D8%A7-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-06.jpg

كليد و پريز ايران الكتريك مدل سيستما با قاب ماژولار M7

(قابلبت استفاده 7 كليد و پريز در كنارهم )

كليد و پريز سيستما (دياموند) در اين مدل داراي 7خانه و فضا براي 7 ماژول محيا ميباشد و  قاب بيروني يا فريم عريض‌تر از مدل M4  است و تنوع كليد و پريزها در اين مدل حاصل كنار هم قرار گرفتن انواع كليد و پريز M1 و M2 و M3  و 4M در يك قاب يا فريم هفت تايي مي‌باشد كه مي‌توانيد به جاي استفاده از كليد و پريز‌هاي متعدد از يك قاب يك پارچه هفت تايي استفاده نماييد.

با استفاده از يك كليد ماژولار سيستما مدل M7 شما مي‌توانيد تعداد زيادي از كليد و پريزهاي مورد استفاده خود را در اين قاب بچينيد و به صورت يكپارچه همه را در كنار هم داشته باشيد.

جهت اطلاع از آخرين قيمت ها و دريافت مشاوره رايگان و همچنين سفارش كليد و پريز مدل سيستما (دياموند) لطفا از طريق واتساپ با شماره 09213519590 در ارتباط باشيد

 

 

آموزش طراحي لباس - دوره طراحي لباس آموزشگاه طرحستان

۲۷ بازديد

آموزش طراحي لباس - دوره طراحي لباس آموزشگاه طرحستان

 

به گزارش طرحستان  طراحي لباس هنري است كه به توليد لباس و ساير لوازم مورد نياز مردم اختصاص دارد. اين هنر شامل يك فرايند بسيار دقيق از انتخاب طرح تا مراحل نهايي دوخت و ارائه لباس است.

اين حرفه به دو قسمت اصلي تقسيم مي شود: 1- دوخت سفارشي 2- پوشاك آماده.

 

اهميت رنگ در طراحي لباس:

آموزش طراحي لباس  يكي از مهمترين قسمت هاي طراحي لباس انتخاب رنگ است. اهميت رنگ در طراحي لباس بسيار زياد است و يكي از قسمتهاي مهم اين بخش است. رنگ بازتابي از نور است كه به طرق مختلف ايجاد مي شود.

 

گروه هاي مختلف طراحي لباس

 دوره طراحي لباس  ست دوخت سفارشي:

مناسب براي مشتريان خاص مانند هنرمندان و افراد مشهور ، اين لباس ها با توجه به اندازه مشتري ها دوخته مي شوند. اين نوع لباس ها برچسب قيمتي ندارند ، اما براي مشتريان در اين سطح نيازي به چسباندن برچسب قيمت روي لباس نيست. مجموعه لباس هاي دوخت سفارشي سالي دو بار در ماه هاي ژانويه و جولاي ، آغاز فصل جديد مد ، در حداقل 50 طرح لباس شب و روز براي مشتريان نمايش داده مي شود.

رنگها به خاطر رنگهاي گرم و سرد شناخته مي شوند و يكي از اصول طراحي لباس در فصول مختلف استفاده از اين ويژگي است ، به طوري كه در طراحي لباسهاي فصل سرد بايد از رنگهاي گرم و در طراحي لباسهاي فصل گرم استفاده كنيد.

تركيب رنگي كه در طراحي لباس استفاده مي شود بسيار مهم است و طراح لباس بايد درك خوبي از اين قسمت داشته باشد و هماهنگي خوبي در انتخاب رنگ لباس هاي مختلف ايجاد كند.

آموزش طراحي لباس  در تصوير زير لباس هاي طراحي شده براي كاروان ايران براي المپيك ريو را مشاهده مي كنيد. انتخاب رنگ اشتباه تاثير بسيار بدي در طراحي نهايي دارد.

اهميت رنگ در طراحي لباس

 

آموزش طراحي لباس  دانستن رنگها و تناژهاي مناسب يكي از قسمتهاي آموزشي است كه طراحان لباس قبل از اجرا بايد آن را بياموزند تا بتوانند لباس مناسب را طراحي كرده و توجه مشتريان را به خود جلب كنند.

چاپ پارچه: در طرح ، رنگها و مضامين انتخاب شده براي چاپ و طراحي پارچه بايد متناسب با فصل انتخاب شوند. در حالت ايده آل ، از زرد روشن در زمستان و رنگهاي تيره در زمستان نبايد استفاده شود. براي مطالعه بيشتر و آشنايي با چاپ پارچه مي توانيد مقاله مربوطه را مطالعه فرماييد

 تزئينات روي لباس: مانند گلدوزي ، گلدوزي ، گلدوزي و ...

الگو: اين ساختار اصلي لباس است. به همين دليل ، طراحي الگو از اهميت ويژه اي برخوردار است و اساساً نقشه قسمت هايي است كه با دوخت لباس ها به هم ايجاد مي شوند.

اندازه گيري: يكي از مهمترين موارد در اين حرفه اندازه گيري است. بدست آوردن الگوي مناسب نيز با اندازه گيري دقيق ارتباط مستقيم دارد.

 

دوره طراحي لباس  داشتن ايده و ايجاد خلاقيت يكي از مهمترين ابزارها در زمينه هنر است كه منجر به طراحي مد و لباس جديد مي شود. ايده ها و خلاقيت ها در ذهن همه انسان ها وجود دارد و كافي است روي مساله مورد نظر تمركز كنيد.

طراحان لباس بايد بيشتر از ديگران روي طوفان فكري تمركز كنند و بتوانند اين كار را با ذهني قوي و بهتر انجام دهند. ايده پردازي با تمركز و ديد خوب ايجاد مي شود

 مجموعه لباس هاي آماده:

دوره طراحي لباس  مجموعه لباس هاي آماده بر اساس اندازه هاي استاندارد توليد شده و به عموم عرضه مي شود. اين مجموعه به دليل استفاده از اندازه استاندارد براي توليد انبوه مناسب است. طراحي لباس هاي آماده نيز به دو قسمت مجموعه طراحان و مجموعه توليد انبوه تقسيم مي شود. مجموعه طراح داراي كيفيت بالاتري است و براي تبليغات مجموعه هاي توليد انبوه ارائه مي شود.

فرايند طراحي لباس از عناصر زير تشكيل شده است

 

دوره طراحي لباس  پارچه: بايد با توجه به ظاهر ، احساس و روحيه اكثر مشتريان انتخاب شود. در انتخاب پارچه بايد شرايط اقليمي و فصلي را در نظر گرفت. صدها نوع مختلف پارچه در دسترس طراحان است. براي اطلاعات بيشتر در مورد اين موضوع مي توانيد مقاله نحوه انتخاب و خريد پارچه را مطالعه كنيد.

 

تحقيقات مد: با مطالعه دقيق روندهاي مد در فصل آينده ، بهترين طراحي را مي توان انجام داد

طراحي لباس چيست؟

ايده هاي طراحي لباس:

خلاقيت در طراحي و خلق لباس با دانش كامل و توانايي استفاده از آن در طراحي و خلق لباس ايجاد مي شود.

هميشه لازم نيست از ابزارهاي بصري براي طراحي لباس استفاده كنيد. گاهي اوقات مي توان يك طرح جديد لباس با مواد اطراف و الهام از اشياء مختلف ايجاد كرد.

به عنوان مثال ، او دامن را با استفاده از برگ درخت و نوع پوشش طراحي كرد.

به

آموزش طراحي لباس طراحان ابتدا بايد هدف خود را مشخص كنند و سپس مانكن را ترسيم كرده و با آگاهي از مواد به دست آمده ، لباس مورد نظر را طراحي كنند.

طراحي مد چيست؟

 

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني و مشخصات آن

۲۸ بازديد

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني و مشخصات آن

امروزه برقراري امنيت در بخش هاي مختلف به اين بستگي دارد كه شما بتوانيد از ابزاري كه در اين زمينه وجود دارد بهره مند شويد. يكي از بخش هايي كه شما ميتوانيد توسط آن از نور خورشيد و همچنين هواي تازه بهره مند شويد استفاده از پنجره هاي بزرگ است. استفاده از اين پنجره ها البته ميتواند براي شما مشكل ساز هم باشد چرا كه شما راهي براي ورود سارقين به خانه ي خود باز خواهيد كرد. اينجاست كه استفاده از نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني براي شما راهي كارآمد خواهد بود. به خصوص اگر خانه يا واحد تجاري شما در طبقه اول باشد بايد از نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني استفاده كنيد تا بتوانيد امنيت را برقرار كنيد.

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني چيست؟

نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني در واقع شامل تكه هايي از آهن مي شود كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت بيشتر استفاده كنيد. البته اينكه شما انواع مختلف اين نرده ها را بشناسيد و بهترين نوع آن را خريداري كنيد به شما كمك خواهد كرد كه امنيت را براي ساختمان خود برقرار كنيد. دقت داشته باشيد كه انتخاب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني براي اينكه شما بتوانيد نماي خارجي ساختمان خود را زيباتر كنيد. در واقع كيفيت و همچنين زيبايي از جمله فاكتورهاي مهم براي انتخاب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني هستند.

در اين بين شايد نصب پنجره آهني يكي از مهم ترين نكاتي باشد كه بايد با آن آشنا شويد. در اين زمينه بهتر است كه بدانيد كه انواع مختلفي از جوش ها براي نصب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني وجود دارد كه از جمله مهمترين آنها ميتوان به جوش هاي آلومنيومي، آرگوني و همچنين دي اكسيد كربن اشاره كرد. اين جوش ها در واقع براي نصب نرده حفاظ پنجره فلزي و آهني مورد استفاده قرار مي گيرند. اگر شما كار خود را به افرادي بسپاريد كه در اين زمينه متخصص نيستند، ممكن است كه ساختمان شما با انواع جوش هاي بي ريخت و ناجور ديده شود كه به همين دليل است كه گفته مي شود اين جوش ها براي انجام نياز به مهارت و اوستايي خاصي دارند. شما هم ميتوانيد به نمايندگي هاي مختلف در اين زمينه مراجعه كنيد تا بتوانيد كار نصب پنجره آهني خود را به آساني انجام دهيد.

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه از گذشته تاكنون

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه درون ساختمان ها يكي از مواردي است كه مي بايست حتما پس از نصب پلكان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گردد تا به اين منظور به هنگام سكندري خوردن يا به هر دليلي افتادن و سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه به عنوان تكيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده كرد. اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد كه داخل ساختمان ها بچه هاي كوچك و بازيگوشي باشند كه دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سكندري خوردن آن بسيار زياد است و در صورت نبود حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه ممكن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد. بنابراين ساخت و نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه را بلافاصله پس از نصب پلكان منزل خويش حتما به دست افراد متخصص و كاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانند با نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده و به ويژه كودكان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد. در ادامه به نقش حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه و كاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.

نقش و كاربرد حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه در منازل مسكوني

حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت. امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي حفاظ نرده راه پله آهني فرفورژه امروزه تنها  به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

مشكلات تلويزيون ال جي كه مي تواند هزينه بر باشد!

۳۳ بازديد

مشكلات تلويزيون ال جي كه مي تواند هزينه بر باشد!

تلويزيون ال اي دي و ال سي دي ال جي در اينچ هاي ميان رده، در دو سايز اختصاصي ال جي يعني ?? و ?? توليد مي شوند و در بخش مدل كد، عبارت با اينچ تلويزيون شروع مي شود و در پي آن سري ساخت و ورژن توليد قيد مي شود. براي نمونه ??LN5420 تلويزيون ال اي دي الجي در سايز ?? اينچ و از سري LN است.

در ميان انبوه توليدات ال جي در طي چند سال گذشته مواردي از ضعف در طراحي و توليد ديده مي شود كه سري LN و ضعفي كه در بخش Back Light آن وجود دارد از معروفترين اين نمونه هاست كه بعلت استفاده از LED هاي بي كيفيت در مدت كوتاهي دچار نقص شده و مصرف كننده را راهي تعميرگاه تلويزيون مي كند. تعمير بكلايت تلويزيون ال جي يكي از مشكلات شناخته شده در بين كارشناسان تلويزيون در طي چند سال گذشته شده است.

روشن و خاموش شدن متوالي تلويزيون ال جي

در اين حالت تلويزيون روشن شده و بعد از نمايش لوگوي ال جي مجدد خاموش مي شود كه در اصطلاح تعمير تلويزيون به اين حالت reboot شدن گفته مي شود. در اين حالت معمولا مين برد تلويزيون دچار نقص شده و راه حل تعمير تلويزيون از تعويض نرم افزار تا تعويض كامل برد را شامل مي شود. اين مشكل در بسياري از مدل هاي تلويزيون ال اي دي ال جي مثل سري LB و LED و LED ديده مي شود.

قطع شدن تصوير تلويزيون ال جي در حاليكه صدا دارد:

اين مشكل بيشتر در سري LN و مخصوصا مدل هاي بدون ضمانت و اصطلاحا بانه اي ديده مي شود و مشكل در بخش بك لايت تلويزيون و يك ضعف كارخانه اي است كه با تعمير بكلايت تلويزيون و اصلاحاتي كه روي تلويزيون شما انجام خواهد شد درصد احتمال مشكل بسيار كم مي شود.

تلويزيون خود به خود خاموش شد:

اين مشكل بيشتر به علت نوسان برق است و در بيشتر موارد برد پاور خراب مي شود. تلويزيون هاي جديد به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند احتمال مشكل در برد مين هم هست كه بايد مورد بررسي قرار بگيرد.تعمير تلويزيون در منزل صورت مي گيرد. تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم به دليل مشكل تلويزيون هاي ورودي كه به آن ها متصل مي شود باعث از كار افتادن مين برد تلويزيون مي شود كه در بيشتر موارد باعث سوختگي cpu تلويزيون مي شود و در اين موارد بايد براي تعمير تلويزيون برد مين تعويض شود.

مشكل تلويزيون هاي ال جي به مدل ??LN5420 و ??LN5420:

تلويزيون هاي سري LN بيشتر در بخش پاور و بك لايت دچار مشكل مي شوند به اين صورت كه صدا دارند ولي تصوير ندارند كه مشكل در منزل و محل شما برطرف و به مدت يك ماه ضمانت مي شود. اين مدل كه مشكل بك لايت در آن ها متداول است نياز به تغيراتي روي بردهاست كه اشكال برطرف شود و مشكل تكرار نشود.

تلويزيون در حالت HDMI تصوير ندارد

مشكل اين سري از تلويزيون ها بيشتر در بخش بك لايت تلويزيون است كه تعمير بك لايت تلويزيون در محل مشتري صورت مي گيرد.اين سري از تلويزيون ها كه داراي ريسيور مي باشند در بعضي موارد دچار مشكل بخش حافظه مي شوند و بعد از هر بار خاموش و روشن شدن تلويزيون بايد تنظيمات تكرار شود. تعمير با ضمانت يك ماهه صورت مي گيرد.

تلويزيون خود به خود خاموش مي شود:

اين مشكل بيشتر به علت نوسان برق است و در بيشتر موارد برد پاور خراب مي شود. تلويزيون هاي جديد به علت اينكه با ولتاژ بسيار پايين كار مي كنند احتمال مشكل در برد مين هم هست كه بايد مورد بررسي قرار بگيرد.تعمير تلويزيون در منزل صورت مي گيرد. تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم به دليل مشكل تلويزيون هاي ورودي كه به آن ها متصل مي شود باعث از كار افتادن مين برد تلويزيون مي شود كه در بيشتر موارد باعث سوختگي cpu تلويزيون مي شود و در اين موارد بايد براي تعمير تلويزيون برد مين تعويض شود.

تلويزيون زمان كار كردن هنگ مي كند و خاموش و روشن مي شود:

هنگ كردن تلويزيون بيشتر مربوط به برد مين است. مشكل برد مين ال اي دي ال جي قابل تعمير است كه در منزل صورت مي گيرد و برد تلويزيون هاي ال اي دي ال جي هم در بيشتر موارد تعمير مي شوند.