The land of lost socks! Kids story

۱۷ بازديد

The land of lost socks! Kids story

 

 

It was a nice Sunday evening. Milo’s mom said:

Get dressed honey! we’re gonna go to the park!

Milo smiled! He was really happy! He ran to his room and put on his favorite clothes very fast. Then he went to the drawer to find his clean green socks. But no matter how much he looked for, he couldn’t find them at all!

MOOOOM! My clean green socks are not in the drawer! He shouted.

Impossible! You definitely didn’t search enough! And then she started searching in Milo’s drawer, But she couldn’t find them either!

Milo’s mom looked around his room! There were socks all over the place! A red sock on the bookshelf! A blue sock under the bed! There was even a gray sock under the toy basket! And they were all dirty and smelly! Milo’s mom who was shocked, came up with an idea!

Well! It seems we have to go to the ” land of lost socks ” instead of park! She smiled.

The land of lost socks? How should we travel there? Milo was extremely surprised!

Stay right here and don’t move! I will explain! Then she went out and returned with a flashlight! She turned off the room’s light and whispered:

Honey! Lost socks will only appear in darkness! But we have to be extra careful! They are a little bit shy! We should find them and ask them Why did they get lost?!

Milo stood near his mom! He was very excited about visiting the land of lost socks. Milo’s mom turned the flashlight toward the bookshelf.

There it is! we found a red one! She said quietly.

Milo went and took the blue sock.

Little beautiful red sock! Why did you get lost? Then She put her ear on the sock and waited for a while.

He says: last week when Milo came back from grandma’s house, he threw me and I fell on the bookshelf!

Milo hugged the blue sock and said:

He is right! That was my fault! I’m so sorry that you trapped in the land of lost socks little one!

Milo’s mom point at the red sock under the bed.

Look Milo! I found another one! This time you talk too him!

Why did you get lost little blue sock? He asked and put his ear on the sock!

He says: the other night Milo put me on his bed but he fell sleep and I feel under the bed; because he was constantly moving!

Milo hugged the blue sock and said:

I will never let you trap in the land of lost socks again! I promise!

That night, Milo and his mom searched the entire room and found all the socks which were trapped in the land of lost socks! When they finally matched all the socks with their own pairs, Milo’s mom went and brought the clean green socks and handed them to Milo!

 

Res: The land of lost socks! - MOONZIA

 

Were These on the land of lost socks too? He asked.

No! There were inside the clean clothes’ basket! I washed them this morning! His mother laughed. So what did you learn today?

That if don’t put my dirty socks in the the dirty clothes’ basket or if I Throw them on the floor, they will get upset and run away to the land of lost socks! Milo said this and went to put his dirty socks to the washing machine!

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/Moonzia

https://moz.com/community/q/user/denzelgates44

https://www.pinterest.com/pin/1054968281440732628

https://sites.google.com/view/denzelgates44/home

https://www.tumblr.com/denzelgates44

https://www.reddit.com/r/business/comments/116439z/moonzia/

https://myspace.com/denzelgates44

https://en.gravatar.com/denzelgates44

https://www.ted.com/profiles/41753456

https://www.behance.net/sonnrita115

https://denzelgates44.livejournal.com/profile/

https://www.ted.com/profiles/41753456

https://www.openstreetmap.org/user/DenzelGates44

https://folkd.com/user/DenzelGates44

 

تولید و صادرات وان و جکوزی

۱۵ بازديد

تولید و صادرات وان و جکوزی

وان و جکوزی یکی از محصولاتی هستند که به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد خود، مورد توجه مشتریان در سراسر جهان هستند. این محصولات علاوه بر استفاده در فضاهای خارجی، در داخل آپارتمان ها و واحدهای مسکونی نیز به کار می‌روند و در بازار جهانی تقاضا برای آنها رو به افزایش است.

راهکارهای کارآمد شرکتهای ایرانی برای صادرات وان و جکوزی

با توجه به ویژگی های وان و جکوزی، قیمت ها با توجه به تنوع  و کیفیت، این محصولات در بازار جهانی قابل رقابتی هستند. برای صادرات وان و جکوزی به کشورهای دیگر، نیاز به عقد قرارداد مشارکت با شرکت های بزرگ خارجی و همچنین حضور در نمایشگاه های بین المللی مرتبط با این صنعت داریم.

از دیگر راه هایی که می‌توان برای توسعه صادرات وان و جکوزی به کشورهای دیگر طی کرد، تولید و صادرات انواع جکوزی فضای باز اشاره کرد. با توجه به اینکه برخی از کشورهایی که ایران می‌تواند به آنها صادرات کند، مناطق با آب و هوای گرم هستند، وان و جکوزی فضای باز می‌تواند به عنوان یکی از راه حل هایی برای این امر باشد. البته بازار رقابتی فشرده‌ای در این بخش نیز وجود دارد، لیکن نزدیکی جغرافیایی و بهای پایین قیمت تمام شده یکی از مهمترین مزایای رقابتی شرکتهای ایرانی در صادران وان و جکوزی به شمار می‌رود. به علاوه، با توجه به افزایش محدودیت های آب، استفاده از جکوزی فضای باز در کشورهایی که با مشکل کمبود آب مواجه هستند، می‌تواند به عنوان یکی از راه حل هایی برای کاهش مصرف آب در نظر گرفته شود.

 

افزایش نرخ برابری ارز نسبت به ریال – یک فرصت

صادرات وان و جکوزی از ایران به کشورهای دیگر می‌تواند به عنوان یک فرصت برای توسعه صادرات در این حوزه در نظر گرفته شود. افزایش قیمت ارز در ایران می‌تواند به عنوان یکی از عوامل مهمی برای توسعه صادرات وان و جکوزی به کشورهای دیگر محسوب شود. با این حال، برای موفقیت در بازار جهانی، نیاز به استفاده از استراتژی های صحیح در توسعه صادرات و نیز بهره گیری از تکنولوژی های جدید و تحقیق و توسعه در این حوزه وجود دارد.

توسعه صادرات وان و جکوزی از ایران به کشورهای دیگر می‌تواند به عنوان یکی از راه های افزایش صادرات غیرنفتی و توسعه اقتصاد کشور مورد توجه قرار گیرد. با توجه به اینکه ایران دارای منابع طبیعی غنی و متنوع تولید مواد اولیه است، صادرات محصولاتی مانند وان و جکوزی می‌تواند به عنوان یک فرصت برای توسعه اقتصادی کشور به شمار آید.

علاوه بر این، با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و افزایش قیمت ارز، صادرات می‌تواند به عنوان یکی از راه های کسب درآمد برای شرکت های تولید کننده وان و جکوزی در ایران مطرح گردد. بازار جهانی از این محصولات استقبال می‌کند و با توجه به کیفیت بالا و قیمت مناسب آنها، می‌تواند به عنوان یک فرصت برای توسعه صادرات در این حوزه در نظر گرفته شود.

https://v.gd/60xrZu

https://is.gd/2fmQGu

https://shrtco.de/Dmo4Hl

 

بازار صادرات وان و جکوزی آپارتمانی

با توجه به اینکه وان و جکوزی آپارتمانی نیز در بازار جهانی مورد استقبال قرار دارند، شرکت های تولید کننده می‌توانند به دنبال توسعه صادرات این محصولات به کشورهای دیگر باشند. بسیاری از کشورهای همسایه ایران که بازار هدف محصولات ایرانی هستند، سرمایه‌گذاری زیادی در زمینه مسافرت و گردشگری انجام داده‌اند که صادرات وان و جکوزی آپارتمانی می‌تواند به عنوان یک فرصت برای توسعه صادرات و همچنین توسعه صنعت گردشگری این کشورهامد نظر قرار گیرد.

منبع :  https://www.ladorco.com/%d8%b5%d8%a7%d8%af%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%ac%da%a9%d9%88%d8%b2%db%8c/

https://coub.com/mariafiona3

https://giphy.com/channel/MariaFiona3

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/41934015-dc9d-4925-bbf8-6550676a39b0/Maria-F

https://www.fanfiction.net/u/15717547/

https://seekingalpha.com/user/58019394/profile

https://www.spreaker.com/user/16955599

https://justpaste.it/4sw8d

https://www.atlasobscura.com/users/mariafiona3

https://trello.com/u/mariafiona3

https://www.diigo.com/user/mariafiona3

https://www.blogtalkradio.com/mariafiona3

https://gitlab.com/MariaFiona3

https://www.viki.com/users/mariafiona3_860/about

https://visual.ly/users/mariafiona3/portfolio

 

 

 

تاثیر موسیقی در تمرکز و یادگیری

۱۶ بازديد

تاثیر موسیقی در تمرکز و یادگیری

تاثیر موسیقی بر یادگیری را در همه ی‌ی سنین میتوان مشاهده کرد. فرد در حین نواختن و تمرین کردن یا گوش دادن بـه موسیقی تمام تمرکز و حواس خود رابه موسیقی میدهد کـه این امر موجب افزایش دقت فرد می شود. موسیقی همچنین باعث افزایش سرعت یادگیری و میزان آی کیو میشود.

 

در جامعه‌ی امروزی، هنر و بـه خصوص موسیقی علاوه بر بحث زیبایی شناسی و لذت و آرمشی کـه بـه انسان میدهد، بـه یک حرفه تبدیل شده و راه و روشی برای تقویت مهارت‌های دیگر در بشر اسـت. تاثیر موسیقی بر یادگیری امری انکار ناپذیر اسـت و این روز‌ها عده‌ی زیادی از موسیقی برای تقویت مهارت‌هایی بـه خصوص برای کودکان استفاده می کنند.

 

تاثیر موسیقی بر مغز

قطعات موسیقی بر اساس ترکیب فواصل موسیقایی و ریتم، دارای ارتعاشات خاصی هستند کـه موجب تحریک سلول‌ های عصبی می شود و این تحریکات احساسات و انگیزه‌ را در افراد تقویت می کند. موسیقی و نوع آن تاثیر بسیار مثبت و مستقیمی روی مغز می گذارد. برای مثال:

 

یک موسیقی با ریتم تند یا محتوای شعری مثبت باعث تحریک قوه‌ی یادگیری میشود. نواختن یک ساز و فراگیری آن بـه تقویت تمرکز در مطالعه، درس خواندن و نوشتن کمک می کند. بـه خصوص گوش دادن و نواختن قطعات آهنگسازان معروف مانند باخ، موتزارت و هندل. موسیقی با ریتم تند انرژی‌های منفی و خستگی را ازبدن دور می کند. موسیقی آرام فرد را ریلکس می کند.

 

تاثیر موسیقی بر یادگیری

موسیقی برای همه ی‌ی سنین مفید و لذت بخش اسـت و باعث افزایش تمرکز و دقت در کار‌ها و فعالیت‌ها می شود. همچنین گوش دادن بـه موسیقی باعث داشتن ذهنی آرام و خلق و خوی مثبت می شود. علاوه بر این نوع موسیقی هم بر یادگیری موثر اسـت؛ موسیقی باید مورد علاقه‌ی فرد باشد. مثلاً در عده ای از افراد موسیقی بدون کلام تاثیر بیشتری دارد.

 

استفاده از موسیقی یکی از روش‌های اساسی برای آموزش کودکان در هر زمینه‌ای اسـت. آموزش موسیقی در سن کم و بـه کودکان بـه گونه‌ای اسـت کـه کودکان بـه درک ریتم، یادگیری نت‌ها، هم خوانی و نواختن ملودی‌های ساده و کودکانه با ساز‌های کودکان «از قبیل زایلافون، فلوت ریکوردر و ساز‌های ضربی ساده» مشغول و آشنا می شوند.

 

ارزش‌های اجتماعی یادگیری موسیقی بر نظریاتی بنا شده اسـت کـه بخشی ازآن‌ها بـه اثرات فراموسیقایی آموزش موسیقی در سنین کودکی اشاره دارد؛ بـه طوری‌که قدمت این نظریه‌ها در جامعه کشور آمریکا بـه بیش از یک قرن میرسد. در کشور‌هایی مانند کشور آمریکا و دیگر کشور‌ها برنامه‌هایی با هدف تثبیت تاثیر موسیقی بر یادگیری و افزایش نمرات دانش آموزان ارائه می شود.

 

موسیقی در یادگیری عمیق و ماندگار تاثیر فراوانی می گذارد و باعث تقویت و رشد ذهنی می شود. بین دو فرد با میزان هوش و آی کیو یکسان فردی کـه موسیقی را فرا گرفته اسـت دارای سرعت یادگیری بیشتر اسـت. چون کودک در خلال نواختن و تمرین موسیقی، قوه تفکر خود رابه کار می‌اندازد و از طریق تمرکز و تفکر بـه تمرین می پردازد.

 

یک موسیقی دان آلمانی می گوید کـه موسیقی تاثیر زیاد و مثبتی بر هوش و آینده‌ی کودکان دارد. برای اثبات این موضوع طی یک آزمایش و تحقیق دو گروه ده نفره از کودکان تشکیل دادند و میزان توانایی، دقت، تمرکز و سرعت این بچه‌ها را هنگام پازل بازی مورد بررسی قرار دادند. این کودکان هرروز بـه مدت سی دقیقه آموزشی همراه با موسیقی داشتند.

 

پس از شش ماه مشاهده کردند کـه بچه‌ها در چیدن و سرعت عمل قطعات پازل پیشرفت زیادی داشتند. طی یک مطالعه‌ی تحقیقاتی دیگر نیز نشان داده شده اسـت، کودکانی کـه حداقل سه سال آموزش نوازندگی یک ساز را دارند از نظر توانایی‌های شنوایی بهتر از دیگر کودکان عمل میکنند. همچنین دارای دایره‌ی لغات و توانایی‌های استدلال غیرکلامی بهتری هستند.

 

موسیقی و ریاضی

با مراجعه بـه کتاب‌هایی مثل کتاب شفا ابن سینا متوجه خواهیم شد کـه علم موسیقی از دیرباز بر پایه‌ی ریاضی استوار بوده اسـت؛ و همانطور کـه می دانیم ابن سینا در کتاب خود موسیقی را در مبحث ریاضی مطرح کرده اسـت. لذا میتوان از تاثیر موسیقی بر یادگیری ریاضی و رابطه آن دو باهم نیز سخن گفت.

 منبع :

https://ext-6274410.livejournal.com/259.html

از مهندسی بافت برای ساخت دریچه های قلب استفاده می شود

۱۱ بازديد

از مهندسی بافت برای ساخت دریچه های قلب استفاده می شود

یک تیم تحقیقاتی بذرهایی را با استفاده از ترکیبی از فناوری نانو، چاپ سه بعدی و مهندسی مکانیک تولید کرده اند که می تواند سلول های زنده را رشد داده و ماشین آلات و اندام ها را تولید کند.

یک تیم تحقیقاتی از ترکیبی از فناوری نانو، پرینت سه بعدی و مهندسی بافت دریچه‌های قلب ایجاد کرده‌اند که قادر به رشد سلول‌های زنده و تولید بافت‌ها و اندام‌های عملکردی هستند. در حال حاضر نیاز مبرمی به دریچه های قلب وجود دارد زیرا بیماری های مربوط به دریچه های قلب یکی از شایع ترین علل نارسایی قلبی هستند. تنها در آمریکا سالانه بیش از 90000 نفر نیاز به تعویض دریچه قلب دارند. در این میان، دریچه های قلب مهندسی شده توانسته اند بر برخی از مشکلات مربوط به دریچه های مکانیکی و بیوپروتزی غلبه کنند. اما در حال حاضر استفاده از دریچه‌های مکانیکی که معمولاً فلزی هستند، فرد را مجبور می‌کند تا پایان عمر خود را صرف رقیق‌کننده‌های خون کند و دریچه‌های بیوپروتز که معمولاً از حیوانات بافتی ساخته می‌شوند، عمر محدودی دارند و باید. بعد از 10 تا 20 سال باید تعویض شود.

هر دو نوع دریچه قادر به بزرگ شدن نیستند، به این معنی که نوجوانانی که به کمک نیاز دارند باید چندین بار در طول زندگی خود قلب خود را تعویض کنند. در همین حال، محققان توانسته اند برای اولین بار با استفاده از مواد زیستی مبتنی بر نانوالیاف قوی، انعطاف پذیر و غیر قابل تجزیه، دریچه های قلب مهندسی زیستی تولید کنند. سلول های بنیادی قلب در این آردها رشد می کنند و در انکوباتور قرار می گیرند. سلول ها در یک دوره 15 روزه رشد می کنند و چندین لایه سلول را تشکیل می دهند و به تدریج جایگزین داربست رو به زوال می شوند.

این روش تا زمانی ادامه می یابد که دریچه پس از کاشت در بدن بیمار به طور کامل با بافت های طبیعی بیمار یکپارچه شود. نتایج بالینی کاشت این دریچه ها نشان داده است که عملکرد آنها مشابه دریچه های طبیعی قلب بوده و با همان سرعت و فشار موثر دریچه های تجاری باز و بسته می شوند. اگرچه هنوز راه زیادی تا رسیدن این دریچه ها به بالین وجود دارد، اما محققان بر این باورند که این دریچه های میکرو موتوری می توانند به زودی نارسایی دریچه قلب را حل کنند.

منبع : http://gg.gg/12bobx

https://bit.ly/3SojFc7

https://did.li/GH6YH

شرکت فناوری بن یاخته

 

https://social.msdn.microsoft.com/profile/tamikahayes2/

https://www.pinterest.com/pin/931682241637205723/

https://express.adobe.com/page/JIKt2B2Kb1grT/

https://sites.google.com/view/bonbiotech/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/08/20/bonbiotech/

https://tamikahayes2.tumblr.com/

https://myspace.com/tamikahayes2

https://disqus.com/by/tamikahayes2/about/

https://www.goodreads.com/user/show/155022580-tamika-hayes

https://en.gravatar.com/tamikahayes2

https://www.ted.com/profiles/37614594

https://www.behance.net/tamikahayes

https://tamikahayes2.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Tamika-Hayes-12

https://issuu.com/tamikahayes2

 

 

پلیمرها و داربست ها

۱۰ بازديد

پلیمرها و داربست ها

داربست های مهندسی بافت اغلب از مواد پلیمری زیست تخریب پذیر ساخته می شوند که می توانند به عنوان پلیمرهای طبیعی یا پلیمرهای مصنوعی طبقه بندی شوند. پلیمرهای طبیعی مانند کلاژن، کیتوزان، اسید هیالورونیک، فیبرین، آلژینات و فیبروئین ابریشم دارای مزایایی در تشخیص بیولوژیکی و رفتار فعال زیستی بالقوه هستند. با این حال، اشکالات زیادی در ارتباط با استفاده از پلیمرهای طبیعی وجود دارد، به عنوان مثال، مسائل ایمنی زایی، آلودگی پاتوژن، خواص مکانیکی محدود، زیست تخریب پذیری سریع و عدم سازگاری دسته به دسته. اسید لاکتیک)، PLA. پلی (اسید گلیکولیک)، PGA؛ پلی (?-کاپرولاکتون)، PCL؛ پلی وینیل الکل)؛ پلی (بوتیلن سوکسینات)؛ پلی انیدرید؛ پلی اتیلن اکسید؛ پلی (l-lactide-co-3-caprolactone)، PLCL; پلی (اتیلن اکسید) و غیره با وجود تجزیه پذیری و زیست سازگاری خوب، پلیمرهای مصنوعی گروه های چسبندگی بیولوژیکی ندارند و توانایی تنظیم pH در طول متابولیسم سلولی را ندارند.

ساختار پلیمرها

پلیمرهای مصنوعی همچنین در ترکیب با پلیمرهای طبیعی برای بهبود مشکلات نامطلوب مربوط به آب دوستی، اتصال سلولی و زیست تخریب پذیری استفاده می شوند. علاوه بر این، داربست ها با استفاده از لیگاندهای خاص، مانند مولکول های پروتئین، که به تقویت پاسخ های سلولی کمک می کنند، فعال می شوند.

با استفاده از مواد زیستی مصنوعی و طبیعی، داربست‌های سه‌بعدی مانند نانوالیاف، هیدروژل‌ها و میکروذرات متخلخل به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. این داربست های سه بعدی و بسیار متخلخل برای ایجاد یک محیط محلی فعال پس از کاشت برای بازسازی بافت آسیب دیده یا از دست رفته استفاده می شود. در داربست های سه بعدی، تخلخل ثابت شده است که تعیین کننده مهم مهندسی بافت نسل دوم است و تاکید بیشتری بر نیاز به عروق و نفوذ سلول به منافذ داربست دارد. مطالعات قبلی نشان داده است که رشد و چسبندگی سلول به شدت به اندازه و تراکم منافذ در داربست بستگی دارد که باید با دقت بر اساس پارامترهای خاص بسته به جنس و کاربرد دستکاری شود. یکی از دلایل اصلی اهمیت تخلخل این است که شبکه های سلولی به مسیرهای ترکیبی انتقال مواد مغذی، سیگنال دهی سلولی و تکثیر برای تقلید از ساختار محیط ماتریکس خارج سلولی طبیعی (ECM) متکی هستند. با این حال، تخلخل و در نتیجه نسبت سطح به حجم داربست نباید آنقدر زیاد باشد که مقاومت مکانیکی آن را کاهش دهد. https://t.ly/0sjP

http://s.ecmaps.de/t_Gsd

داربست های سه بعدی برای کاربردهای مهندسی بافت با دو محدودیت اصلی روبرو هستند: داربست ها نباید خیلی متخلخل باشند (به دلیل استحکام مکانیکی به خطر افتاده) و همچنین نباید به طور قابل ملاحظه ای عاری از تخلخل (به دلیل عدم نفوذ سلول) باشند. رگ های خونی و سیگنال ها). این تعادل نشان می دهد که نفوذ بیشتر سلول با تخلخل بیشتر همراه است و تخلخل به طور کلی با مقاومت مکانیکی یک داربست معین نسبت معکوس دارد. این مبادله یکی از مفاهیم اساسی مهندسی بافت به طور کلی است و همیشه باید در هنگام ساخت مواد زیستی در نظر گرفته شود.

منبع :  بن یاخته

 

https://giphy.com/channel/TamikaHayes2

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/fdd2709c-82a1-4c4a-a504-c6552a18dccb/Tamika-H

https://www.fanfiction.net/u/15546041/

https://seekingalpha.com/user/57085970/comments

https://www.spreaker.com/user/16703003

https://justpaste.it/8uvu9

https://www.atlasobscura.com/users/tamikahayes2

https://trello.com/u/tamikahayes2

https://www.diigo.com/user/tamikahayes2

https://www.blogtalkradio.com/tamikahayes2

https://gitlab.com/TamikaHayes2

https://www.viki.com/users/tamikahayes2_594/about